Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du noen gang rødprikket her på FP
Ja jeg har rødprikket en eller flere ganger 85 50,30%
Nei, jeg har bare brukt de grønne 84 49,70%
Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-08, 11:41   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?

Dette sitatet fra rødprikketråden fikk meg til å lage denne pollen:

Sitat:

Og siden det er såpass få som bruker rødprikkene, kan man jo spørre seg om behovet for de og?

(Og jeg er ikke tilhenger i å fjerne ting som bare få mennesker bruker. Det skjer i butikkene hele tiden med yndlingsproduktene mine. )

Sist redigert av DM : 02-12-08 kl 13:09. Årsak: fikset smileykoden
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 11:43   #2
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?

Nei, ikke så langt i alle fall. Men det kan være ok å ha muligheten innimellom kanskje?

Gammel 02-12-08, 11:43   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Nix. Men jeg er helt enig med DM.

Gammel 02-12-08, 11:44   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rødprikker. Særdeles sjelden, men det skjer. Rødprikker deles ut av meg når jeg synes noen er slemme eller sterkt usaklige.

Jeg deler ikke ut rødprikker når jeg er uenig i argumentene deres.

Gammel 02-12-08, 11:48   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada, hele tiden.

Gammel 02-12-08, 11:49   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, har både gitt og fått flere ganger. Ser ikke problemet, og er ellers veldig enig med DM.

Gammel 02-12-08, 11:50   #7
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det har jeg.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 11:50   #8
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare rødprikket han nynazisten som var innom her en tur for en stund siden. Jeg tror faktisk han fikk et par røde av meg i samme tråden gitt, og grunnen var at han var en rasistisk tulling.

Ellers har jeg ikke delt ut noen røde så vidt jeg kan huske, men jeg synes det er greit at muligheten er der.

Gammel 02-12-08, 11:53   #9
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke ennå. :konfliktsky:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 11:53   #10
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, men bare forumtroll. Jeg synes likevel at det er helt greit at vi har røde prikker. Det hadde vært helt meningsløst med et prikkesystem med bare grønne prikker.

Gammel 02-12-08, 11:54   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg tror jeg har fyrt av to-tre stykker.
Jeg gjør det sjelden, men da er det gjerne for usaklige innlegg og/eller personangrep - eller til personer som åpenbart er forumtroll.
Er jeg rett og slett bare uenig i et innlegg, tar jeg det i tråden.

Gammel 02-12-08, 11:55   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har rødprikket. Men det er sant at det er sjelden, både at jeg gir og får.

Må jo ikke fjerne rødprikkene da. De er jo en del av moroa de også.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 11:57   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har både gitt og fått røde prikker.

Selvsagt skal vi ikke fjerne rødprikkene. Det skulle tatt seg ut. Hva skulle folk krangle eller sutre om da?!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 11:57   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har rødprikket én gang og hadde sikkert "klart" meg godt uten å gjøre det den gangen også. Men jeg er helt enig i at man gjerne kan beholde tilbud som bare noen få bruker. Det er ikke så mange som bruker -smileyen heller, men vi an da ikke fjerne den av den grunn?

Gammel 02-12-08, 11:59   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spår oppgangstider for fremover. :klarsynt:

Gammel 02-12-08, 12:00   #16
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har gjort det ved en feiltakelse en gang skulle prikke grønt, skrev en hyggelig kommentar, og trykket rødt...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 12:00   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg har gjort det ved en feiltakelse en gang skulle prikke grønt, skrev en hyggelig kommentar, og trykket rødt...

Huff, den er lei ...

Gammel 02-12-08, 12:01   #18
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg har bare rødprikket han nynazisten som var innom her en tur for en stund siden. Jeg tror faktisk han fikk et par røde av meg i samme tråden gitt, og grunnen var at han var en rasistisk tulling.

Ellers har jeg ikke delt ut noen røde så vidt jeg kan huske, men jeg synes det er greit at muligheten er der.

Jeg har rødprikket en gang og det var han samme fyren som emps rødprikket.

Ellers så sitter det langt inne å rødprikke, mest fordi jeg heller foretrekker å skrive i tråden dersom jeg er uenig med noen. Jeg har ikke noe behov for at systemet skal fjernes heller, de som vil rødprikke må jo gjerne gjøre det, folk er forskjellige.

Inntil nå nylig prikket jeg sjelden i det hele tatt, men har prøvd å grønnprikke litt mere i det siste.

Gammel 02-12-08, 12:01   #19
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Huff, den er lei ...

Men ikke i nærheten så irriterende som motsatt: å fyre avgårde en illsint grønning.

Gammel 02-12-08, 12:02   #20
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men ikke i nærheten så irriterende som motsatt: å fyre avgårde en illsint grønning.

Hånei, den er nok verre, vil jeg tro ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.