Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Oldemor ønsker seg gris til jul

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-08, 09:07   #1
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Oldemor ønsker seg gris til jul

Min kjære oldemor er 93 år gammel, hun er så utrolig kul og har masse god humor, glimt i øyet og gode kommentarer.

For et par år siden kjøpte jeg en gris til henne til jul, en sånn som går på batteri, den gikk og gryntet mens den viftet på den krøllete halen. Hun elsket den! Dere skulle sett hvordan hun dro den frem når det kom besøk og pratet med den som om den var levende
Vel grisen døde....hun har fått en ku i senere tid men den er ikke i nærheten så søt som grisen

Derfor er jeg nå på grisejakt! Og om det er noen som har sett en sånn gris vil jeg gjerne få tips.

Gammel 03-12-08, 09:12   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oldemor ønsker seg gris til jul

Kult!
De har da slike griser på de fleste leketøysbutikker nå før jul, har de ikke?
Jeg mener å ha sett en på BR leker her i byen iallefall.

Gammel 03-12-08, 11:47   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Så herlig!
Tror jeg har sett sånne på Toys'r'us men det er en stund siden, altså. Skal holde utkikk for deg

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 12:00   #4
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Så herlig!
Tror jeg har sett sånne på Toys'r'us men det er en stund siden, altså. Skal holde utkikk for deg

Ja der har de jo alt mulig! Der har jeg ikke vært på en god stund, kanskje jeg skal ta turen dit før jul

Gammel 03-12-08, 12:00   #5
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Skulle gjerne gitt deg den vi har...
Mellomste fikk av onkelen sin til bursdagen et år. Den grynter høyt og stygt synes jeg... Jeg prøvde å legge den i "kanskje-gi-bort-kassen" her i høst, men nei, jeg fikk IKKE lov å gi bort grisen hennes! (som hun nesten aldri leker med lenger)
Regner med at den var kjøpt på en leketøybutikk...
(kanskje ikke så mye til hjelp?...)

Gammel 04-12-08, 00:18   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så kan du kanskje sende med en geit også? En sånn Kirkens Nødhjelps-greie?

Det syntest min grandtante på 100 var helt storartet.

Gammel 04-12-08, 00:40   #7
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Herlig!
Lykke til med grisejakta. Håper du har hellet med deg, slik at oldemor får ønsket sitt oppfylt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.