|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Audacious
|
Kafé i Oslo med gode stoler?Jeg skal ha et diskusjonsmøte i en arbeidsgruppe på lørdag fra fire og utover, og av praktiske grunner skal vi møtes i Oslo sentrum. Nå har jeg et bekken som ikke er spesielt bra til hverdags, men som har reagert på snøfallet med å bli skikkelig, skikkelig vondt.
|
|
|
#2 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Kafé i Oslo med gode stoler?Bibliotekbaren på Bristol har en del deilige lenestoler, men da må du nok bestille et bord med akkurat de stolene for å være sikker. Ellers har de store, myke, men veldig tilbakelente stoler, på Kjøkken og Bar på Youngstorget.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kafé i Oslo med gode stoler?Gode stoler og forholdsvis rolig en lørdag kl 16 var ingen lett kombinasjon. Egentlig hadde jeg tenkt til å forslå "Kjøkken og Bar" på Youngstorget akkurat som Pamina, men dere skal ha litt flaks for å få sofaene der. Det er jo mulig at de tar opp bestilling, men det vet jeg ikke noe om.
|
|
|
|
#4 |
|
Audacious
|
Sv: Kafé i Oslo med gode stoler?Det behøver ikke være veldig rolig, altså!
|
|
|
#5 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kafé i Oslo med gode stoler?Oslo mekaniske verksted har også noen sofabord.
|
|
|
#6 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kafé i Oslo med gode stoler?Egon på Oslo s? Det er dyrt, dårlig sørvis, og kjip mat, men stolene er relativt bra.
|
|
|
#7 |
|
Fjott
|
Sv: Kafé i Oslo med gode stoler?
Oslo mekaniske.
|
![]() |
|