|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Har noen prøvd denne kjolen?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har noen prøvd denne kjolen?Jeg har ikke prøvd akkurat den kjolen, men noen med omtrentlig samme snitt. Jeg har veldig mye former på de riktige stedene og for mye mage i tillegg. Det ble veldig IKKE pent på meg.
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Har noen prøvd denne kjolen?Jeg må innrømme at jeg har litt problemer med å se hvem som egentlig kler kjoler med sånt langt liv, jeg da.
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Har noen prøvd denne kjolen?
Jeg tror ikke jeg hadde kledd denne heller. Har ikke noe mage å snakke om, og er heller ikke veldig stor verken oppe eller nede (det står i stil liksom)... men iom at jeg har rumpe og ikke syltynne bein, så mistenker jeg at denne ikke hadde blitt flatterende.... men syntes sånne kjoler er så kule. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har noen prøvd denne kjolen?Ja, jeg har prøvd den. Den satt som et skudd rundt ene låret.
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har noen prøvd denne kjolen?
Viktig å holde inngangen til musehullet god og varm.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Har noen prøvd denne kjolen?Det er en kjole for de med små sprettpupper og minimal rumpe. |
|
![]() |
|
|