|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Disney on IceDet er sikkert noen av dere som har vært på det tidligere. Er det verdt pengene? Hvilken aldersgruppe passer det best for?
![]() |
#4 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disney on IceJeg har vært med eldste en gang da Skjønnheten og udyret var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Disney on IceÅåhhh.. Jeg husker jeg var på Disney on Ice da jeg var lita. Selv om det er fryktelig lenge siden husker jeg faktisk enda glimt av det og det var stort! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Steiketakkehatar
![]() |
![]() Sv: Disney on IceUngene mine elsker Disney on ice. (Hva jeg gjør er en annen sak
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Disney on IceStesnuppa syns absolutt det var verd pengene. :jepp: Hun var helt glitrete i øynene lenge etterpå.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Disney on IceNeste show er vel en sånn prinsessehappening, og da er jeg litt mildere innstilt enn disse tweenager-greiene. Om det er verdt pengene, se det er en annen sak. Billetten er forsåvidt grei, man betaler jo like mye for opplevelsen og at det er kult å være på en så stor greie som for å faktisk se showet, men all merchandisen er helt forferdelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Disney on IceJeg synes det er dyrt, men jentene elsker det. Vi var i år og jentene snakker om det stadig ennå hvor koselig og flott vi hadde det den dagen. Vi gjorde det til en jentetur med meg og jentene og tok toget og koste oss hele dagen. Hadde ikke så veldig bra plasser (satt på rad 21 i felt 1), men vi så bra, men skulle gjerne vært mye nærmere. Til neste år har vi sikret oss plasser på rad 2, så da blir det nok mye bedre. Jeg gleder meg selv også jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Disney on IceDatteren min synes absolutt det er verd pengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disney on Ice
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() Sv: Disney on IceTakk for svar alle sammen! Jeg fant i hvertfall ut at smaken er som baken. Så får vi se hva vi gjør.
![]() |
#14 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Disney on Ice
Absolutt enig.
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Disney on IceJeg husker jeg var på det som liten, og det var stas. Var på den grusomme og FP-beryktede High school musical nå i høst, og det var også stas i følge poden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Norge, Sarpsborg
![]() |
![]() Sv: Disney on IceJeg synes det var litt dyrt men fint, men ungene synes det var kjempe fint og maser om å få se det flere ganger. Hadde egentlig tenkt å bestille til den som kommer nå i januar 2009 men så fant jeg ut at showet var omtrent helt likt det vi så for snart 2 år siden. Synes det er dumt dem har 2 så like show så kort tid etterhverandre... Vi var der i januar 2007 på prinsesseklasikkere, å da viste dem hele eventyret av askepott, litt av snehvit, litt av ariel, litt av mulan, å litt av prinsesse jasmin. Nå er det jo også prinsessekalsikkere, dem har kun 2 nye eventyr tingeling og tornerose ellers alt likt som det forrige... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|