|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)Så rart, jeg lurte på det samme. Har laget noen kaker i dag med mandler og sjokolade, men de blir ikke slik som ekte amerikanske chocolate chip cookies. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)http://dinmat.adressa.no/Finn-oppskr...e-Chip-Cookies |
|
|
|
|
|
#5 |
|
rakkarpus
|
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)
Har ikke smakt seven eleven sine, så da trekker jeg tilbake oppskriften |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Unik
|
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)Åhh, no minte du meg på daim kakene som me steikte der. ( 7-Eleven )
|
|
|
#9 |
|
Unik
|
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)Det er daim kakene ja. Då eg jobba der kom dei akkurat inn i sortemangen til 7-Eleven. Me måtte då desverre steike opp ein del testrunder for å finna den perfekte steiketid og slikt.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)Disse har jeg ikke bakt på mange år, men takk for påminnelsen, for jeg husker de var helt fantastiske! Seige og nydelige. Pass på at du heller steker dem litt for lite enn litt for mye. De er jo veldig, veldig løse når du tar dem ut, men de blir mer faste når de avkjøles:
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)Der ja. Der er dama som har sansen for lite kvalmende kaker som meg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)
|
|
|
#15 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: ut mot havet
![]() |
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)Chocolate chip cookies
|
|
|
|
#16 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)chocolate chip cookies
|
|
|
|
#17 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)Original Northrup Jones Chocolate Chip Cookies
Sist redigert av Picasso : 09-12-08 kl 17:48. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Chocolate chip cookies (søker usannsynlig god oppskrift)Noen som har prøvd detsoteliv.no sine? Har printet ut oppskriften, står at det er amerikansk oppskrift, og at de er seige. |
|
|
|
![]() |
|
|