|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() Kjøkken-hjelpJeg sitter med Ikea Home Planner og river meg i håret. Mannen blander seg inn i for mye når det gjelder dette kjøkkenet, og vi klarer ikke å bli enige.
05 07 Sist redigert av Beckett : 07-12-08 kl 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøkken-hjelpJeg ser ikke noen bilder. |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøkken-hjelpJeg gikk inn på bloggen din, og etter det fikk jeg opp bildene her inne også. Merkelig. |
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkken-hjelpSer ingen bilder.
![]() |
#10 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Kjøkken-hjelpHerregud, hva er dette da?
05 07 Sist redigert av Beckett : 07-12-08 kl 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kjøkken-hjelpHvor skal du ha bestikk, glass og tallerkner? (Logistikkspørsmål ifbm. oppvaskmaskin.)
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøkken-hjelpNuvel. |
![]() |
![]() |
#14 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Kjøkken-hjelpSynes bilde 1 var finest. Det er fint med vitrinedører. :har Adel hvit m vitrinedører:
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøkken-hjelpDet er veldig langt mellom komfyr og kum, synes jeg. Er du sikker på at du skal ha koketoppen på kjøkkenøya? Det kan bli tungvint, spesielt når du har to dører og gjennomgang gjennom kjøkkenet. Jeg tror kanskje jeg ville avsatt kjøkkenøya til arbeids- og anretningsplass, og hatt komfyren i Uen. |
![]() |
![]() |
#16 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Kjøkken-hjelp
Bestikk skal i skuffen til venstre for kummen, glass og tallerkener i skapene på hver side av vinduet.
Ja, vi har tenkt på å la benkeplaten gå ned på siden også. Det blir bare den siden som vender mot gangen, på andre siden skal øya stå inntil veggen (litt unna, men utforet).
Vi har tegnet og tegnet, men klarer ikke finne noen god plassering i uen. Og jeg har alltid ønsket meg en koketopp med mass plass rundt. Dessuten liker jeg tanken på å kunne stå og kokkelere mens jeg kan se de som sitter ved spisebordet.
![]() |
#17 |
Passiv
|
Har du en plantegning du kan legge ut? Jeg er litt interessert i å se om det kan gjøres på en annen og litt mer praktisk måte. |
![]() |
![]() |
#18 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Kjøkken-hjelphttp://www.foreldreportalen.no/forum...6&d=1222600985
05 07 Sist redigert av Beckett : 07-12-08 kl 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fornøyd
|
Når jeg tenker meg om, så ser man ikke såå godt gjennom Ädel sine vitrinedører, så akkurat det argumentet kan jeg ikke bruke. Da gjenstår bare det at jeg ikke liker selve glasset. Men det kan man jo for så vidt bytte ut med vanlig, frostet glass.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøkken-hjelpMå dere ha den døra til gangen? den stjeler utrolig mange kvadratmeter. |
![]() |
![]() |
|
|