Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvor mange romaner for to ukers tur?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-08, 14:59   #1
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor mange romaner for to ukers tur?

Vi skal snart på ferie til Karibien, og selvsagt må jeg ha med bøker. Men hvilke? Jeg vil helst ha noe som ikke er umulig å konsentrere seg om, men samtidig er jeg ikke så stor tilhenger av krim og lettere litteratur. Jeg har allerede spart Carol Goodmans The Ghost Orchid og Rusdies The Enchantress of Venice, men jeg vil også unngå å drasse på altfor mange bøker.

Hvor mange bøker pleier dere å ta med på tur? Jeg er uhelbredelig bokoman, og leser MYE. Favorittforfatterne er Siri Hustvedt og Paul Auster, samt Haruki Murakami.

Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 15:09   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange romaner for to ukers tur?

jeg leste tre på 2 ukers familieferie i Tyrkia, så jeg hadde nok hatt med ett par til i alle fall.Jeg må alltid lese når jeg soler meg!

Gammel 07-12-08, 15:22   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velger du pocket, er det i alle fall ikke så tungt å drasse med seg.
Tre bøker på ei uke sist jeg ferierte og hadde tid til sånt. Noen bøker sluker man jo gjerne, men ikke greit å vite om det er ei sånn bok før man har begynt.
Hadde nok høyna til seks bøker dersom jeg skulle følge egen leserytme.

Gammel 07-12-08, 15:24   #4
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tenkte ærlig talt på ca en roman for to dager. Stakkars mannen, han er oppgitt over meg og lesehastigheten min.

Gammel 07-12-08, 16:21   #5
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Hvis jeg reiser uten barn hadde jeg nok tatt med 4-5 stk. I pocketform.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.