|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor mange romaner for to ukers tur?Vi skal snart på ferie til Karibien, og selvsagt må jeg ha med bøker. Men hvilke? Jeg vil helst ha noe som ikke er umulig å konsentrere seg om, men samtidig er jeg ikke så stor tilhenger av krim og lettere litteratur. Jeg har allerede spart Carol Goodmans The Ghost Orchid og Rusdies The Enchantress of Venice, men jeg vil også unngå å drasse på altfor mange bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor mange romaner for to ukers tur?jeg leste tre på 2 ukers familieferie i Tyrkia, så jeg hadde nok hatt med ett par til i alle fall.Jeg må alltid lese når jeg soler meg!
![]() |
#3 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hvor mange romaner for to ukers tur?Velger du pocket, er det i alle fall ikke så tungt å drasse med seg.
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hvor mange romaner for to ukers tur?Jeg tenkte ærlig talt på ca en roman for to dager. Stakkars mannen, han er oppgitt over meg og lesehastigheten min.
![]() |
#5 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange romaner for to ukers tur?Hvis jeg reiser uten barn hadde jeg nok tatt med 4-5 stk. I pocketform.
![]() |
|
|