|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Hvilke språk synes dere er penest, og hvilke språk liker dere ikke?
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Jeg er totalt uhelbredelig anglofil, så for meg finnes det ikke noe vakrere enn det engelske språket - gjerne med irsk eller skotsk tonefall.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Åjaa, det glemte jeg å skrive. Jeg synes irsk og skotsk er nyydelig! Engelsk også, men de to førstnevnte er ubeskrivelig vakre.
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Gi meg en Irsk hunk for i natt, så kan jeg dø lykkelig i morgen.
![]() |
![]() |
#6 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Islandsk er pent, Tysk og særlig Nederlandsk har jeg ikke sansen for. Tysk blir for hardt, nederlandsk har så mange harkelyder.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Jeg synes finsk og nederlandsk er kult å høre på, og jeg elsker å høre tysk. Og så synes jeg kinesisk klinger godt. |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Jeg liker japansk. *ser masse japanske grøssere hele tiden og har da lært noen ord*
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Britisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Russisk og italiensk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Jeg liker dansk, fransk, italiensk, japansk og så synes jeg sånn engelsk de snakker i karibien er herlig. Jamaicansk engelsk og slikt.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 08-12-08 kl 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Tysk.
![]() |
#14 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Svensk er vakkert. Islands og Dansk også. Irsk og Skotsk er tøft.
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Jeg var nylig i Wales og jeg må si at det var et veldig interessant språk. Ellers så elsker jeg jo variasjoner av dialekter fra UK. Spansk er også ganske behagelig og så må jeg si at sanger på en del afrikanske språk er kjempeflott!
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Jeg liker engelsk (og alle aksentene er stort sett søte, engelske, irske, skotske, indiske, karibiske), ikke bare lydene, men også måten å snakke på. Svensk er det peneste skandinaviske språket. Nederlandsk er et søtt, klumpete, lite tullespråk, og veldig sjarmerende.
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Dansk og svensk er mine favoritter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Spinoff fra dialekttråden, hvilket språk er finest?Jeg vet ikke hva det er med meg og Australia, men jeg liker veldig godt både landet og hvordan de prater. Svensk er min klare favoritt i Skandinavia. Finsk dermimot, det får jeg frysninger på ryggen av. Samme med tysk.
![]() |
|
|