|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
IdaT - små i størrelsen?Jeg er på utkikk etter ei bukse til Peder. Ei han skal ha på seg for fotografering, dog når han ca er 1,5 år..
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 08-12-08 kl 16:02. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Sv: IdaT - små i størrelsen?98 blir stort til en på 10 mnd ja. Jeg synes IdaT har helt normale str. Jeg har hvert fall alltid kjøpt IdaT etter størrelseguiden. (80 til ettåringen, 86 til 1 1/2, 92 til toåringen osv.) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: IdaT - små i størrelsen?
Men han skal være 1,5 når han skal ta bildet - og bruke buksa.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: IdaT - små i størrelsen?IdaT er ganske stort i størrelsene, men jumpsuiten var knapp i ryggen til toern min i forhold til størrelsen ellers. Det at den er hel gjør at det er litt mer vanskelig å treffe på størrelse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: IdaT - små i størrelsen?Jeg er enig med Skremmern. IdaT er helt normalt i størrelsen, heller stort enn smått, så 98 blir nok grådig stort.
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Sv: IdaT - små i størrelsen?Jeg kjøper fremdeles 86 til min på 19 mnd. Jeg foretrekker klær som passer, som jeg slipper å rulle opp her og der. Jenta mi er lang, og jeg kommer til å vente med 92 til hun nærmer seg 2 år (til sommeren). Selvfølgelig, klær man vet er små i str. blir det annet med. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: IdaT - små i størrelsen?På Bellajelica.no har de den på tilbud nå, enten 86 eller 98.
|
![]() |
|
|