|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Hjem til jul?Jeg har merket meg at mange sier at de skal hjem til jul.
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hjem til jul?Jeg skal hjem til jul og når jeg skal tilbake så skal jeg også hjem.
|
|
|
|
#3 |
|
Glad
|
Sv: Hjem til jul?Hva sier dere andre som ikke bor i fødebyen eller der foreldrene deres bor?
|
|
|
#4 |
|
Einsam
|
Sv: Hjem til jul?Hva sier dere andre som ikke bor i fødebyen eller der foreldrene deres bor? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjem til jul?Jeg sier jeg skal hjem til jul.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjem til jul?Jeg skal være hjemme i jula. Hjemme er hos meg selv. Skal jeg til mamma og pappa er det det jeg sier. Men familien min har aldri bodd langt fra meg, og jeg har ikke noe "hjemforhold" til huset til foreldrene mine. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hjem til jul?Hva sier dere andre som ikke bor i fødebyen eller der foreldrene
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hjem til jul?Ah, jeg har så uendelig mange "hjem"!
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Hjem til jul?Hva sier dere andre som ikke bor i fødebyen eller der foreldrene deres bor? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hjem til jul?Jeg bruker hjem uavhengig av mitt faktiske hjem.
|
|
|
#13 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hjem til jul?
Sånn bruker jeg også ordet hjem.
|
|
|
|
#14 |
|
er her
|
Sv: Hjem til jul?Jeg skal hjem i jula, men sier som regel hjem til mamma og co da. Men jeg bruker nok hjem på samme måte som Sitron. Vi kan også reise hjem til svigers, men da ville jeg alltid sagt det og ikke bare hjem for det er jo mannens (andre) hjem.
Hadde nok muligens formulert meg annerledes om det ikke var mitt barndomshjem, men det er jo vanskelig å si siden jeg ikke er i den situasjonen.
|
|
|
|
#16 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hjem til jul?For meg har det mye med alder å gjøre. Jeg sa alltid hjem da jeg var yngre, men etter å ha hatt unger noen år, julaften her hos oss par år på rad og bodd oss til som vår egen familie, så sier jeg ikke det mer.
|
|
|
#17 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hjem til jul?Hjemme er både her og hjemme hos mamma og pappa. Vi har eid eget hus i over 10 år, og jeg føler meg veldig hjemme her.
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Hjem til jul?Jeg sier ikke lenger at jeg skal "hjem" når jeg skal til foreldrene mine, tror jeg. Jeg sier evt. at jeg "skal nordover til jul". Og jeg er jammen ikke sikker på når jeg sluttet med det.
|
![]() |
|
|