Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Passer kremhvitt servise til hvit duk?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-06, 22:43   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Passer kremhvitt servise til hvit duk?

Noen som mener seg særdeles estetisk kompetente?

Jeg vurdere et kremhvitt servise, nærmere bestemt Jasper Conran casual. Tror dere det vil se bra ut med hvit linduk? Hva med hvite ovnsformer etc?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:39   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer kremhvitt servise til hvit duk?

Jeg har Edme fra Wedgewood som også er kremhvitt og det gjør seg best på kulørte duker.
Men jeg har brukt det på hvit damaskduk, men har da feks hatt store kulørte servietter under tallerken, farget pynt (eføy, en brun kvist, kala el)oa for å ta oppmerksomheten bort fra det direkte fargeskillet.

Har flere store linduker i beige, grønt, brunt, blått og selvfølgelig rødt til jul, og jeg synes ikke at du må ha hvit damask for å dekke et festbord.
Jeg velger gjerne et fargetema etter årstiden vi er i - nå har det går mye i brunt og orange - og bruker lys, glass - gjerne mange - og blomster som pynt.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 01:45   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.620
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer kremhvitt servise til hvit duk?

Jeg valgte det benhvite nettopp fordi jeg ikke synes kremfarget er fint til hvit duk. Men det er MIN mening altså. Vet at mange andre bruker det uten å blunke.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 02:11   #4
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Passer kremhvitt servise til hvit duk?

Jeg har også benhvitt porselen til hvit duk. Men jeg har ikke noen problemer med kremhvitt til hvit duk, hvitt på hvitt kan være skikkelig lekkert det

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 02:59   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passer kremhvitt servise til hvit duk?

Særdeles estetisk kompetent vet jeg ikke, men i alle fall en genuin interesse for interiør og pynt og fjas og stas og.....

Kremhvitt og hvitt går kjempefint sammen, og dersom du klarer å finne enda flere hvite nyanser å bruke på samme bord, blir det enda finere. Hvitt finnes i så mange nyanser men allikevel heter det hvit, så det kan aldri bli mismatch.


F.eks. lys som ligger noe midt i mellom hvitt og kremhvitt, hvite blomster (huske å pynte lavt slik at man ser hverandre og ikke gjemmes bak all pynten),hvite servietter ,hvite skjell osv.osv.

Bare fantasien setter grenser.


__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 03:00   #6
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Passer kremhvitt servise til hvit duk?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Særdeles estetisk kompetent vet jeg ikke, men i alle fall en genuin interesse for interiør og pynt og fjas og stas og.....

Kremhvitt og hvitt går kjempefint sammen, og dersom du klarer å finne enda flere hvite nyanser å bruke på samme bord, blir det enda finere. Hvitt finnes i så mange nyanser men allikevel heter det hvit, så det kan aldri bli mismatch.


F.eks. lys som ligger noe midt i mellom hvitt og kremhvitt, hvite blomster (huske å pynte lavt slik at man ser hverandre og ikke gjemmes bak all pynten),hvite servietter ,hvite skjell osv.osv.

Bare fantasien setter grenser.

http://65.214.37.88/ts?t=13892825770893244808 http://65.214.37.88/ts?t=3112531659624896678http://65.214.37.88/ts?t=14375092707045397550
http://65.214.37.88/ts?t=6350342858571567481 http://images.google.com/images?q=tb...%2520nap_L.jpghttp://65.214.37.88/ts?t=18025459464818213884http://images.google.com/images?q=tb...aphics/986.jpg

Nydelig !

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no