|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg blir ikke enig med meg selv …Problemet er at hardisken på den stasjonære dataen vår har tatt kveld. Og det var den 10 åringen brukte til å surfe litt og spille litt spill (123spill.no og slikt). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir ikke enig med meg selv.....Hvis det er familiens eneste stasjonære, så ville jeg kjøpt ny harddisk. Jeg har Eee Pc selv og er veldig fornøyd med den, men ville ikke unnvært stasjonær Pc. Finner ingen gode argumenter, da jeg ville valgt begge deler. :har huset fullt av datautstyr av alle slag: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
|
Sv: Jeg blir ikke enig med meg selv …Ny harddisk koster fra 400 til 800 kr, hvis du får til å sette den inn selv. Men en ti-åring blir nok glad for en egen pc. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir ikke enig med meg selv …Men er en sånn mini asus grei nok til en 10 åring? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Jeg blir ikke enig med meg selv …Skjermen er for liten, syns jeg, til å sitte å bruke til daglig. Jeg elsker "babyen" min, men jeg kunne aldri brukt den til spilling og surfing på forum og sånne ting over tid. Det er absolutt ikke til sånt bruk, syns jeg.
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Jeg blir ikke enig med meg selv …selv er jeg ikke noe fan av de små pc'ene. som sagt tidligere i tråden så koster en HD betraktelig mye mindre enn en ny pc. og hvis man vil unngå at det små folket må begynne med briller fra de er små, ville jeg unngått å kjøpe mini pc. harddisken er ikke vanskelig å innstallere selv heller. er man usikker finnes det sikkert mange guider der ute |
|
|
|
![]() |
|
|