Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 22:26   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Jeg er helt blank, og det var han også. Rundt 300,-

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:27   #2
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

En kul lue, et belte eller en t-skjorte? Riktig merke da så klart...

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:28   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

kul t-skjorte? Hårprodukter?

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:28   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Bjørn Borg truser.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:28   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

En Peak lue.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:28   #6
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Hårvoks hos frisør, Renati f.eks. og en boxer.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:32   #7
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

En kul lue, et belte eller en t-skjorte? Riktig merke da så klart...

Hvilket merke er det, da? :grønn:

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

kul t-skjorte? Hårprodukter?

Hva er kult, da?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Bjørn Borg truser.

Fikk ifjor.

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

En Peak lue.

Er det kult, altså? Han er veldig opptatt av at merkene skal være riktige.

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hårvoks hos frisør, Renati f.eks. og en boxer.

Han har langt hår … Hva bruker han da, tror du? Sjampo?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:36   #8
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Peak skal være greit.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:37   #9
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Merke er viktig i den alderen, det er sikkert og visst. Jenta vår som er 13 liker for eksempel klær fra merket Volcom. Det er visstnok kult, hipt og dyrt nok... De har både gutte og jenteklær, og en t-skjorte koster fra 300 og oppover.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:39   #10
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Kontantkort.
De fleste tenåringer har vel alltid behov for mer penger på kortet?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:41   #11
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Kontantkort.
De fleste tenåringer har vel alltid behov for mer penger på kortet?

Mange bruker ikke kontantkort, så det ville jeg sjekket ut først. Min datter + mange av hennes venner har abbonement.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 09:25   #12
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Kjøp kinobilletter (altså gavekort). Det faller i smak hos de fleste fjortiser.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 09:29   #13
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.


Han har langt hår … Hva bruker han da, tror du? Sjampo?

Hårbånd

Eller gavekort på klipp.

Vi gir penger til fjortisene i familien her.
Håpløst å finne på noe synes jeg.
I år får de forresten hårpaste itillegg til penger.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 09:49   #14
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Gavekort på kino!

  Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 09:49   #15
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Hva med en sånn kul høretelefon til Ipod'en? Sånn skal jeg kjøpe til sønnen min, de er kule og fungerer nesten som et "smykke" for de kule guttene!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 09:51   #16
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Jeg synes forslag om gavekort på kino virker smart.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 09:54   #17
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Jeg tror jeg hadde blåst i merker og kule ting og heller kjøpt en bok eller et spill. Eller sånne mind-traps, de har vi hatt suksess med til fjortisene i vår familie. De har dem på Norli.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 16:47   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Takk for gode forslag! Tar gjerne flere, om det er noen som brenner inne med noe.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 16:52   #19
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Bjørn Borg truser.

Jepp.

  Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 16:58   #20
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg tror jeg hadde blåst i merker og kule ting og heller kjøpt en bok eller et spill. Eller sånne mind-traps, de har vi hatt suksess med til fjortisene i vår familie. De har dem på Norli.

Jeg tenkte noe av det samme, ja.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no