|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Strømpebukser fra LaMote 44/48Jeg har et problem. Jeg er kraftig i lårene - og jeg har noen sinnssykt lange bein. For sikkerhets skyld er jeg ikke tykk rundt magen. (Ingen protester fra kjente i rl takk!) |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Mener du tynne nylonstrømpebukser? Jeg kan nok også bruke den størrelsen - jeg har korte ben, men er til gjengjeld lang rundt livet, for å si det på en pen måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Jeg tar hva som helst - lageret mitt er tomt, så jeg ser etter både de tynne og de litt tykkere. Lurer på om det er sånn ca 50-60 denier i de jeg har nå - de er kjempefine. Men har hatt sånne vanlige også som er helt supre. |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Jeg bruker den størrelsen, men foretrekker brune strømpebukser. Jeg finner nesten bare svarte, så du får komme en tur til sentrale oslo øst (jeg aner jo ingenting om hvor du bor).
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Sentrale Oslo øst er null problem - jeg jobber der. Hvor har de strømpisene mine? |
![]() |
![]() |
#6 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Men du..det er jo de samme strømpebuksene som Pierre Robert. Dvs at de nå heter Pierre Robert, og de har de jo overalt på omtrent alle dagligvare butikker.
![]() |
#7 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Hva med hm mammastrømpeukser?
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48
What? Det kan ikke stemme - jeg har jo prøvd dem, og de er for korte i bena? |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Nei, de blir fullstendig feil, er for store i livet og for korte i bena. |
![]() |
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
Takk, du, jeg er både stor og med lange bein. Hater strømpebukser!! Alltid for korte i beina, så jeg ender opp med sånne grusomme friksjonssår på innsiden av lårene.
![]() |
#12 |
Multitasker
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Jeg sendte LaMote en mail da Pierre Robert kom i butikkene, plutselig var jo strømpebuksene mine borte. :krise:
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Hm... Kan jeg ha bommet på størrelsen da jeg testet Pierre Robert tro? Så mange fp'ere kan da ikke ta feil heller. |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48ILY - det må man jo kalle grundig. Jeg tester en Pierre Robert i morgen. |
![]() |
![]() |
#15 |
Multitasker
Toppers!
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Tjorven - jeg er fortsatt toppaktuell hvis du har sett lamote noe sted i Oslo såklart. |
![]() |
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Jeg mener at jeg kjøpte dette på Kiwi på Vålerenga for noen uker siden. Den butikken har blitt forferdelig dårlig i det siste, så det er sikkert derfor de har strømpiser med gammelt navn.
![]() |
![]() |
#18 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Jeg har en Pierre Robert ullstrømpebukse, den er rikelig lang nok til meg.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Kiwi på Vålerenga skal finnes today! Hvor er den sånn ca? Jeg finner Schweigaardsgate jaffal. |
![]() |
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
Ta buss 37 til det stoppet som heter Vålerenga. Når bussen kjører ser du det på den andre siden av veien.
![]() |
![]() |
|
|