Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva skal til for å framkalle bilder raskt i butikkene til Japan Photo?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 22:33   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva skal til for å framkalle bilder raskt i butikkene til Japan Photo?

Jeg har fått bilder i dag, men det har blitt noe feil med bestillingen, og nå må jeg ordne noen flere bilder så fort som mulig! Går det an å framkalle bilder når man har dem liggende i et album på nettsiden til Japan Photo, eller må man ha med CD eller minnebrikke?

Jeg prøvde å ringe dem i hele dag, men kom til telefonsvarer med beskjed om at de var ute til lunsj hele tiden.

Gammel 19-12-08, 00:22   #2
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal til for å framkalle bilder raskt i butikkene til Japan Photo?

Jeg vil tro at du kan ta med en minnebrikke og få bildene i butikken mens du venter. Vi har gjord det på Japan Photo i Byporten i dag.

Gammel 19-12-08, 09:11   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg tar med bilder på cd og det tar ca 15 minutter for å få fremkalt 65 bilder.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 21:47   #4
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for svar! Jeg må innom i morgen, hvis jeg finner CDen bildene er på. Satser på at den dukker opp hvis jeg rydder litt på et par utsatte steder her i huset.

Gammel 20-12-08, 20:43   #5
Ineva
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Drammen
Ineva har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her jeg bor har iallefall Japanphoto automater stående i butikken hvor man lett kan fremkalle bildene selv.

Ineva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.