|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva skal til for å framkalle bilder raskt i butikkene til Japan Photo?Jeg har fått bilder i dag, men det har blitt noe feil med bestillingen, og nå må jeg ordne noen flere bilder så fort som mulig! Går det an å framkalle bilder når man har dem liggende i et album på nettsiden til Japan Photo, eller må man ha med CD eller minnebrikke?
![]() |
#2 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hva skal til for å framkalle bilder raskt i butikkene til Japan Photo?Jeg vil tro at du kan ta med en minnebrikke og få bildene i butikken mens du venter. Vi har gjord det på Japan Photo i Byporten i dag.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva skal til for å framkalle bilder raskt i butikkene til Japan Photo?Jeg tar med bilder på cd og det tar ca 15 minutter for å få fremkalt 65 bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva skal til for å framkalle bilder raskt i butikkene til Japan Photo?Takk for svar! Jeg må innom i morgen, hvis jeg finner CDen bildene er på. Satser på at den dukker opp hvis jeg rydder litt på et par utsatte steder her i huset.
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Drammen
![]() |
![]() Sv: Hva skal til for å framkalle bilder raskt i butikkene til Japan Photo?Her jeg bor har iallefall Japanphoto automater stående i butikken hvor man lett kan fremkalle bildene selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|