Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva synes dere om denne bursdagsgaven?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 19:01   #1
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva synes dere om denne bursdagsgaven?

Skal bursdag til svigermor i morgen, ingen runddag eller noe, men hun inviterer alltid til kaffe og kake i anledning dagen. Jeg synes det er fryktelig vanskelig å finne passende gave til mennesker på 30+, så i bursdagsgave fra oss tenkte jeg å gi et armbånd som grynet hadde tredd og en boks med pepperkaker som vi lagde i dag. Synes dere det holder mål?

(Jeg mangler visst fullstendig takt og tone...)

Siri er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 19:29   #2
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?

Det var jo en koselig gave, da. Alt hjemmelaget. Men jeg hadde nok hatt med noe mer, ikke så mye, men kanskje noen blomster i tillegg. Eller litt eksklusiv kaffe.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 19:33   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Synes det var en koselig gave.

Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 19:38   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det var en riktig hyggelig gave, jeg!

Gammel 30-11-06, 20:00   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig koselig gave.

Gammel 30-11-06, 20:01   #6
Siri
seru

Siri sin avatar

Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tilbakemelding dere. Jeg tror det blir sånn jeg!

Siri er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 20:04   #7
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan er svigermoren din når det kommer til gaver og bursdag?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 20:09   #8
Siri
seru

Siri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hvordan er svigermoren din når det kommer til gaver og bursdag?

Uff, det var det da... Burde kanskje nevnt at hun (i mine øyne) har fullstendig hang up på alt som har med gaver å gjøre... Men samtidig er det jo greit å få tilbakemelding på hva som er ok å gi sånn "normalt" sett!

Siri er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 20:30   #9
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Koselig gave,men jeg hadde nok også gitt noe ved siden av,en blomst feks.
Hva med en julestjerne nå som det snart er jul?

Gammel 30-11-06, 20:51   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er selvsagt helt greit, og hyggelig også, men siden du tydeligvis er usikker, så sier jeg hvordan jeg tenker: En boks av kakene vi lagde i går, og et armbånd barnet har laget, er ting jeg antagelig ville tatt med uansett, hvis vi ble bedt på kaffe. Så dersom det var bursdag, ville jeg tatt med noe mer "bursdagsaktig" i tillegg. En blomst er helt kurant da, det trenger ikke være noe mer enn det.

Gammel 30-11-06, 20:52   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker det samme som Skilpadda, og ville nok tatt med en blomst eller innpakket gave av ett eller annet slag i tillegg.
Det er mange ting vi over tredve fortsatt kan glede oss over.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 21:00   #12
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er sånn som bryr meg om bursdager. Jeg passer på å følge opp andres bursdager og jeg setter pris på at andre følger opp min (dessverre omgir jeg meg stort sett med folk som ikke bryr seg om bursdager, så bursdagen min er egentlig en litt lei dag).

Jeg har funnet ut at noen bryr seg om å gjøre noe ut av bursdagen sin og setter pris på å få gaver og andre gjør det ikke. De som ikke bryr seg om slikt har kanskje andre områder de setter pris på at andre stiller opp. Vi har alle ulike "kjærlighetsspråk".

Ettersom svigermoren din bryr seg om gaver og tydeligvis å gjøre noe utav bursdagen sin, er det et område man når henne "hjemme" om man legger inn litt ekstra omtanke. Det er ikke nødvendigvis fordi hun er materialistisk eller har et overdrevet behov for oppmerksomhet... men bare sånn hun er.

Jeg vet ikke om bursdagen din betyr noe for deg, men forsøk å sett deg inn i hva du ville ønsket til bursdagen din. Ville noe sånt som det du har tenkt på vært tingen, eller ville du ønsket noe mer personlig. Hva tror du mht svigermoren din?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 21:12   #13
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Det er tanken som teller og jeg syns du har en kjempe fin tanke!

Jeg ville blitt veldig glad, og det er jo hjemmelaget og det er ofte det fineste spesielt for de som er passert 30 og vel så det!

Gammel 30-11-06, 21:14   #14
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det var bittelitt "kjipern". Hva med en flaske vin?

Gammel 30-11-06, 21:16   #15
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig med Skilpadda. Kaffe, vin eller blomster var gode forslag. Konfekt er jo også et alternativ.

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 21:18   #16
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det er alltid godt å få.

Gammel 30-11-06, 21:19   #17
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Gammel 30-11-06, 21:21   #18
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Jeg må bare tilføye at jeg synes ikke du mangler takt og tone... og tanken er koselig... men kanskje ikke personlig nok for en som liker å bli overrasket med treffende gaver (om det er sånn hun er).

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 21:32   #19
Siri
seru

Siri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg må bare tilføye at jeg synes ikke du mangler takt og tone... og tanken er koselig... men kanskje ikke personlig nok for en som liker å bli overrasket med treffende gaver (om det er sånn hun er).

Hmmm - hun er i grunnen ikke sånn heller... Hun er mer typen som spør og graver hva jeg (for eksempel) ønsker meg i ukesvis i forveien, for så å gi meg noe helt annet, som "kan byttes, altså!" (Og som regel blir det nettopp det...) Spennende å lese innspillene her!

(Og hva vin angår er hun avholds, sære dama! )

Siri er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 21:33   #20
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Hmmm - hun er i grunnen ikke sånn heller... Hun er mer typen som spør og graver hva jeg (for eksempel) ønsker meg i ukesvis i forveien, for så å gi meg noe helt annet, som "kan byttes, altså!" (Og som regel blir det nettopp det...) Spennende å lese innspillene her!

(Og hva vin angår er hun avholds, sære dama! )

Kanskje svigermoren din vil være helt sikker på at du ikke blir gledelig overrasket .

Nooria er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.