Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lyskrans til å ha i vinduet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-08, 11:52   #1
tarante
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 42
tarante har et hav av muligheter foran seg
Standard

Lyskrans til å ha i vinduet

Jeg har sett flere han en slik krans, en stor rund en med masse små lys (ser ut som en lang remse med hvit ledning med masse små lys som er viklet rundt en ståltråd), i vinduet både i fjor og i år, og de er så utrolig fine. Problemet er at jeg har lett og lett, men finner ingen som selger sånne! Noen som kan hjelpe? På "God morgen Norge" har de denne, men også en som er formet som et hjerte. Har så lyst på et par sånne altså!!!

tarante er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 11:57   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lyskrans til å ha i vinduet

Ikea som har disse. De har visst hatt dem i år også som jeg har hørt..

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 12:28   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyskrans til å ha i vinduet

Jeg har en rund en som er kjøpt på Skeidar. Denne har jeg, er det noe sånt du mener? På min er det 120 lys, og den ser veldig fin ut både innenfra og utenfra når det er mørkt. Ikke like fin når det ikke er mørkt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 17:40   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyskrans til å ha i vinduet

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har en rund en som er kjøpt på Skeidar. Denne har jeg, er det noe sånt du mener? På min er det 120 lys, og den ser veldig fin ut både innenfra og utenfra når det er mørkt. Ikke like fin når det ikke er mørkt.

Brodern har en sånn som taklampe på den lille doen. Den er fra IKEA.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 17:43   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyskrans til å ha i vinduet

Jeg har lik som Elisabet, dvs. jeg har den lille, ikke den kjempestore.
Den er mer enn stor nok, altså.

Jeg kjøpte min på Coop Obs! for noen år siden, jeg tror den kostet 50 kroner eller rundt der.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:54   #6
tarante
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 42
tarante har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lyskrans til å ha i vinduet

Ja, det er sånn jeg mener Da vet jeg litt mer hvor jeg skal lete videre. Tusen takk alle sammen!

tarante er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no