Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som har juletrefoten Super Grip?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-08, 19:28   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har juletrefoten Super Grip?

Har den men har aldri prøvd denne typen før. Jeg er så redd for at hele greia skal bli ødelagt hvis jeg bruker rå makt når stammen skal oppi. SKAL man ta i skikkelig hardt? Tåler den det?
http://www.supergrip.com/?Juletrefoten

Gammel 23-12-08, 19:30   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har juletrefoten Super Grip?

Nei.

Me har hatt den. Me har ein annan no. Trur den rett og slett sprakk då me prøvde å ta treet oppi.

Gammel 23-12-08, 19:32   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, har den. Rå makt, jada.

Gammel 23-12-08, 19:32   #4
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Feil svar.
Eller, det var i hvertfall ikke det svaret jeg ville ha...
Noen andre med et svar jeg kan like? Diameter på stammen er for øvrig 6cm.

Gammel 23-12-08, 19:39   #5
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, har den. Rå makt, jada.

Det svaret kan jeg like!
Tror du stammen med 6cm i diameter er for stor? Eller bør det gå bra bare jeg (eller eksen som kommer innom med Poden snart) bruker nok makt?

Gammel 23-12-08, 19:41   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Om den er grønn og stygg er det den vi har. Jeg aner ikke hvordan den fungerer. Jeg er godt gift og slipper å tenke på slikt.

mvh Chanett som ligger på senga og kosesurfer mens mannen vasker huset

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 19:48   #7
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi brukte ikke nok rå makt da vi monterte treet første gangen, så når 2-åringen dyttet til treet, løste hele dritten seg ut. Foten ble stående, treet ramlet. :Sur:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 19:51   #8
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Vi brukte ikke nok rå makt da vi monterte treet første gangen, så når 2-åringen dyttet til treet, løste hele dritten seg ut. Foten ble stående, treet ramlet. :Sur:

Hvis det hjelper litt, så satte jeg treet lett oppi da jeg ga midlertid ga opp dette med rå makt. Treet mitt ligger også på gulvet nå...

Gammel 23-12-08, 19:52   #9
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte den for noen år siden, for jeg hadde hørt den skulle være så fantastisk. Jeg ble veldig skuffet, for jeg fikk ikke det forbaska treet ut igjen....ble så irritert at jeg dro treet ut med rå makt, og supergripen gikk i stykker gitt

Gammel 23-12-08, 19:56   #10
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg kjøpte den for noen år siden, for jeg hadde hørt den skulle være så fantastisk. Jeg ble veldig skuffet, for jeg fikk ikke det forbaska treet ut igjen....ble så irritert at jeg dro treet ut med rå makt, og supergripen gikk i stykker gitt

Altså, det kan jeg leve med. Min ble kjøpt på loppis for kr 20,- så noe stort tap utover at jeg blir en illusjon fattigere blir det ikke. Men tatt i betraktning at det er lille julaften og Poden gleder seg til å pynte treet, bør jeg absolutt få treet stødig opp ganske snart.

Gammel 23-12-08, 20:00   #11
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Altså, det kan jeg leve med. Min ble kjøpt på loppis for kr 20,- så noe stort tap utover at jeg blir en illusjon fattigere blir det ikke. Men tatt i betraktning at det er lille julaften og Poden gleder seg til å pynte treet, bør jeg absolutt få treet stødig opp ganske snart.

Du får den nok oppi!

Gammel 23-12-08, 20:04   #12
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Det viktigste når du bruker rå makt er at underlaget er helt jevnt. Hvis underlaget er ujevnt er det lett å ødelegge foten.

Gammel 23-12-08, 20:16   #13
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Da kom Poden og eksen og juletreet står nå fint i Super Gripen og venter på pynt.
Tusen takk for svar, og riktig så god jul!

Gammel 23-12-08, 20:42   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Spørsmålet er hvorfor den ble gitt til loppis. Nei vent, jeg tror denne tråden gav meg svaret .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 20:49   #15
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Vi er da svært fornøgd med vår vi (men den er ikkje så vakker akkurat). Ein må berre bruke makt på jamnt underlag så stammen set seg fast i "spikeren" i botnen. Når det er sagt har eg aldri gjort det sjølv, men eg har da observert mannen

Gammel 23-12-08, 21:22   #16
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Spørsmålet er hvorfor den ble gitt til loppis. Nei vent, jeg tror denne tråden gav meg svaret .

Ingen negativ kritikk til Super Gripen herfra altså! Jeg ble bare litt redd for at den ikke tålte makt, men det gikk så fint atte! Hvis vi bare får juletreet ut av den på nyåret skal jeg utnevne den til den beste juletrefoten jeg har hatt.

Nå står juletreet ferdig pyntet med masse eldgammal julepynt (også kjøpt på bruktbutikker/loppis), og bare èn kule knuste underveis.

Gammel 23-12-08, 21:30   #17
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Du vet at for å få treet ut skal du vri på den røde ringen sånn at de tre taggene åpner seg?

Gammel 23-12-08, 21:47   #18
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Du vet at for å få treet ut skal du vri på den røde ringen sånn at de tre taggene åpner seg?

Fant ikke noe som helst å vri på eller gjøre noe med jeg, men jeg vant!

Gammel 23-12-08, 23:15   #19
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde samme problemet i går. Drittfot. Den gamle juletrefoten som måtte skrues hit og dit var myyye bedre :speider etter ny juletrefot:

Gammel 23-12-08, 23:18   #20
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Genial fot. Holder alt, selv elefantfotgrana vi endte opp med i år.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.