|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Jeg husker så godt den første filmen jeg så på kino, alene uten å ha noen voksne med. Det var Ronja Røverdatter. Premieren på filmen var julen 84. Så jeg så den vel rundt da og var 8 1/2 år. Hvor gammel var du når du gikk på kino første gang (uten voksne) og hva så du?
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Den første filmen jeg kan huske å ha sett alene var ET. |
![]() |
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Camilla og tyven, tror jeg.
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?
ET var også min første film uten voksne. Jeg snek meg inn på den lokale kinoen sammen med en venninne |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Det var enten Roger Rabbit eller Rain Man. Foreldrene mine tok meg aldri med på kino, så det var første gang i det hele tatt faktisk.
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Det tror jeg kanskje var Breakfast Club. Var sent ute. Hehe.
![]() |
#8 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Jeg så iallefall Bjørnen sammen med ei venninne da jeg var 10 år, men mener jeg hadde vært på kino med noen eldre venninner ett par år før, men husker ikke hvilken film det var (tror kanskje det var Karate Kid). Sist redigert av Ina : 23-12-08 kl 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
One of These Days
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Jeg er virkelig ikke sikker, men om det ikke var den første, var det i alle fall en av de første uten foreldre. (Kilde: youtube.com) Karate Kid. :Sukk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
frakoblet
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Jeg tror det var skolekino sammen med søsteren min. Jeg satt i den store salen på Colosseum og tittet i taket. Jeg tror jeg var seks år. Filmen? Var det Marens ugle?
![]() |
#11 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Har ikke sjans.
![]() |
#12 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Jeg husker ikke hvilken film det var, men det var mens vi fremdeles bodde på Sunnmøre, så da var jeg seks år eller yngre. Jeg fikk gå sammen med storesøster på bygdekinoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Tror kanskje det kan ha vært Den uendelige historien. Var i alle fall på kinobursdag da jeg fylte 11
![]() |
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Crocodile Dundee på Forum kino i Bergen med en venninne og jeg var rundt 11. Husker jeg kvapp skikkelig da krokodillen hoppet opp av vannet.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Xanadu, sneik meg inn sammen med en venninne. |
![]() |
![]() |
#17 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?ET, Saga kino. Vi var tre venninner som tok bussen til byen alene for første gang. Vi hadde fått lov hjemme. Vi var nesten 12 år.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Er ikke sikker, men det kan ha vært ET. (Som forøvrig ga meg mareritt i lange tider etterpå). |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Husker du din første kino som du gikk på alene uten voksne?Lurer på om det var ET her også. Da var jeg isåfall på Saga kino - rundt 12 år gammel.
![]() |
|
|