|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Spinoff, dine fordommer, hva er de?Når jeg ser at det å fyllekjøre er synonymt med å være FrP representant e jeg veldig nysgjerrig på hvilke andre fordommer dere knytter opp mot politiske partier. Sist redigert av Skvetten : 24-12-08 kl 12:43. |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spin off, dine fordommer hva er de?FrP: For folk flest - driter i lover og regler og gjør som de sjøl vil, fordi de kan.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off, dine fordommer hva er de?Venstrefolk er selvsagt bønder som driver delvis økologisk, såkalt nytenkende med svanemerke i panna. |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spin off, dine fordommer hva er de?
Snedig, min fordom mot Venstrefolk er (blant annet) at de er utpreget byfolk.
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
Jepp, som vil ha markedsøkonomi fremfor familieverdier.
![]() |
#11 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off, dine fordommer hva er de?Frp-folk er egoistiske eller dumme (som ikkje orkar setje seg inn i kva partiet står for), eller ein salig kombinasjon av dei to. Men dette er ein fordom eg har fått stadfesta så mange gonger at eg ikkje lenger veit om det er ein fordom ein gong. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off, dine fordommer hva er de?Jeg kjenner for mange politikere til å klare å ha fordommer mot dem som gruppe, bortsett fra at jeg har et bestemt inntrykk av at AP-politikere er glade i allsang, og veldig lette å holde under partipisken. |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
Det er vel en fordom om det er egenskaper du tillegger en gruppe mennesker kun i kraft av at de tilhører et bestemt politisk parti. |
![]() |
![]() |
#15 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, då er det fordommen min ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off, dine fordommer hva er de?De fra Rødt er helt klart vegetarianere, dyreforkjempere og blitzere. |
![]() |
![]() |
|
|