Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Amputerte tråder

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-06, 03:52   #1
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Amputerte tråder

I det siste er det en ganske irriterende ting som har skjedd i mange av trådene jeg leser her inne. Det ser ut som det bare skjer med tråder jeg abonnerer på, men jeg skal ikke si det for sikkert. Når jeg ser på kontrollpanelet at det er et nytt innlegg i en tråd, klikker jeg på den lille pilen for å komme til det første innlegget jeg ikke har lest. Men i noen tråder kommer jeg da bare til øverst på siste side, og når jeg scroller nedover mangler de siste innleggene, som f.eks. i denne tråden, der ser det slik ut nederst på siste side hos meg, noen som kan forklare meg hvorfor?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bug.JPG (138,0 KB, 49 visninger)
__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 08:43   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Amputerte tråder

Det ser ut som at nettleseren din mister forbindelsen til serveren før siden er ferdig å laste. Har du valgt visning av spesiellt mange innlegg per side?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 08:46   #3
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Amputerte tråder

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

I det siste er det en ganske irriterende ting som har skjedd i mange av trådene jeg leser her inne.

Huff, nå følte jeg meg truffet med en gang... :noia:
(Heldigvis leste jeg resten av tråden og oppdaget at den ikke hadde noe med meg å gjøre... )

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 15:07   #4
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Amputerte tråder

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det ser ut som at nettleseren din mister forbindelsen til serveren før siden er ferdig å laste. Har du valgt visning av spesiellt mange innlegg per side?

Ja, jeg har 80. Kanskje jeg skulle prøve å senke antallet.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 15:17   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Amputerte tråder

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ja, jeg har 80. Kanskje jeg skulle prøve å senke antallet.

Du får prøve og se hva som skjer.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 00:58   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Amputerte tråder

Jeg har nøyaktig samme problem ,og det har bare vært slik den siste halvannen uken.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 01:36   #7
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Amputerte tråder

Jeg endret antall meldinger per side fra 80 til 50, og nå funker i hvert fall tråden i eksemplet her.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no