Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hytte

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 11:32   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hytte

Jeg og mannen er midt i en diskusjon om hytte. Vi har begge lyst på hytte, men er ganske uenig om hva og hvor.

Jeg vil ha hytte i skogen ikke så altfor langt unna (ikke så mye over en time i hvert fall). Jeg har få krav til standard. Den skal være tørr og fin, men jeg trenger verken innlagt vann eller strøm. Et lite solcellepanel og og en bekk med "bruksvann" mener jeg at holder. Det viktige er at det ikke trengs omfattende rehabilitering, for der innser jeg vår begrensning.

Mannen vil ha hytte på fjellet med alt det innebærer. Det koster mer, men vi har vel egentlig råd til å ta opp mer lån. Jeg er redd for at en hytte på fjellet blir lite brukt siden det blir lang reisevei.

Har dere hytte? Bruker dere den nok til å forsvare prisen? Alle innspill velkomne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.