|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Nokia N82 - overføring av bilder på mms til pcHvordan? Når jeg bruker kabelen og Pc suite, så finner den ikke filmene som jeg har fått pr melding.
![]() |
#2 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nokia N82 - overføring av bilder på mms til pcJeg lastet ikke ned pc-suite, så jeg legger bildene og filmene fra telefonen rett i Mine bilder. Går ikke ddet til deg?
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nokia N82 - overføring av bilder på mms til pcPrøvd å åpne mappene på mobilen via min datamaskin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nokia N82 - overføring av bilder på mms til pcFinner de ikke. Jaja, jeg fant nå filene. De hadde lagt seg på skrivebordet, langt fra designert tilholdssted.
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nokia N82 - overføring av bilder på mms til pcDu får finne frem kjevlo og kjefte på de. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|