Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fytti, nå er jeg sinna

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-08, 11:59   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Fytti, nå er jeg sinna

Noen drittunger har fyrt opp hele postkassestativet vårt i natt.
Vi har et slikt stort i tre med 12 kasser som er integret.
Det ser ut som noen har puttet et eller annet oppi vår eller naboens og smelt av.
Hørte et smell i 0100 tiden i natt, men tenkte ikke på at noen fant på slike ting.
Masse post på bakken som er fyrt opp
Kjenner jeg blir så eitrende sinna.

Har meldt fra til Politiet og Posten slik at vi får tak i vår post på postkontoret.
Arrghhhh...

Gammel 31-12-08, 12:03   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fytti, nå er jeg sinna

Skjønner deg godt, meningsløst.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 12:08   #3
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

O.o En skulle fått lankene i sånne pøbler gitt. Kom skal jeg brenne opp bukseræva di. *grrr*

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 12:28   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Skjønner godt du blir forbanna. Kan ikke skjønne at det skal være moro.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 12:35   #5
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

AAaarghh!!!
Sånt blir man sint av, ja!!
Kanskje noen har sett noe ...?

Gammel 31-12-08, 12:38   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Noen må ha slukket i natt.
Skal ta et bilde å vise etterpå jeg. Det er i heltre så det brant nok godt.
Forferdelig meningsløst, det er det som gjør meg så irritert!

Gammel 31-12-08, 12:43   #7
Thinkerbell
Jag har ju hjärna.

Thinkerbell sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
Thinkerbell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg må ha vært alt for prektig som ungdom, for jeg er ikke i stand til å fatte at noen gjør sånt. Tenke det, fleipe om det, ja, men gjøre det? Impulskontrollen bør slå inn litt før det. Livet er så fullt av ting å finne på - hvorfor brenne postkassestativer?

Thinkerbell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 12:43   #8
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bra at du har anmeldt det ihvertfall.
Hadde noen bare sett snurten av synderne ... hmmm..., tenke seg å få kloa i pøblene ...
Jeg kjenner at jeg blir litt hevngjerrig av sånt! Meningsløst!
Det er liksom ikke for å protestere mot noe eller fremheve standpunkter!!

Gammel 31-12-08, 12:49   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drittunger!

Menneh ... Hvorfor ligger denne under Nyheter og media?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 12:54   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Drittunger!

Sikkert helt feil plassert av meg, jeg dirret av raseri her.
En moderator kan sikkert plassere denne der det er riktig at tråden skal ligge.

Gammel 31-12-08, 12:59   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Slike ting er bare så meningsløse og kjipt for de det går utover.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 13:00   #12
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Har opplevd det samme selv for noen år siden, og det er pokker så irriterende. Vet ikke hva man hadde gjort hvis man hadde fått tak i de skyldige. Kanskje like greit at man ikke får tak i sånne folk

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 13:04   #13
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Drittunger!

Hihihi... Vi får se på det som lokalnyheter ... eller distriktsnyheter, alt ettersom ...

Gammel 31-12-08, 14:06   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Ja en eller annen slags form for nyheter.

Slik ser stativet ihvertfall ut nå.

Vår er øverste kasse til venstre. Ikke mye igjen av det håndmalte postkasseskiltet jeg lagde nå nei.

Sist redigert av Angelique : 20-05-09 kl 23:32.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 14:24   #15
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Totalt unødvendig! Hærverk!
Har vært utsatt for noe av det samme for mange år siden. Vi oppdaga det ikke før det ringte på døra og det sto ei sinna mamma samt to slukørede, flaue gutter utenfor. De hadde hatt det "moro" nyttårsaften. Jeg fikk meg ny postkassa og kompis på kjøpet. Den ene av brødrene angra fælt og kom ofte innom etter det. Han måket utenfor mange ganger den vinteren. Ytor ikke han gjorde noe sånt flere ganger. En skikkelig kjekk kar.

Gammel 31-12-08, 15:16   #16
Klatremus
Aktiv

Medlem siden: Oct 2006
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Utrolig simpelt! Håper dere får tak i de/den skyldige.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 00:49   #17
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Skjønner godt at du ble sint ja.

Gammel 01-01-09, 01:00   #18
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva i all verden er det de har brukt som sprengstoff?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 01:00   #19
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Så irriterende!
Før jeg flyttet hjemmefra var det noen som sprengte postkassene hvert eneste år.
I fjor var det nabopostkassehuset som fikk gjennomgå.
Tydeligvis veldig gøy.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 01:08   #20
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Utrolig kjipt.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.