|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Jippi, jeg skal kjøpe meg speilreflekskamera :D (har noen spørsmål og)Type Canon EOS 450D |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jippi, jeg skal kjøpe meg speilreflekskamera :D (har noen spørsmål og)Egentlig veldig omfattende spørsmål du har. Vil egentlig anbefale denne boksen kanskje: http://www.idgbooks.no/product_info....oducts_id=3744 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jippi, jeg skal kjøpe meg speilreflekskamera :D (har noen spørsmål og)For portretter anbefales brennvidde på ca. 70 til 100, så der kan du nok bruke 55-200 objektivet ditt. Likeså i natur er det sikkert mest egnet, fordi du må zoome "langt". |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jippi, jeg skal kjøpe meg speilreflekskamera :D (har noen spørsmål og)Når min svigerfar kjøpte 350d`en så kjøpte han heller et 28-70 objektiv med for ha syntes det var bedre en dritt objektivet som egentlig var med.(han hadde vanlige speilrefleks kamera fra før)
Sist redigert av Honda : 02-01-09 kl 13:46. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jippi, jeg skal kjøpe meg speilreflekskamera :D (har noen spørsmål og)Det 18-55-objektivet som leveres med 450D i dag er bedre enn de gamle 18-55-objektivene, men fortsatt ikke direkte gode. Men man skal være litt obs - enkelte forhandlere selger 450D med det gamle objektivet. Det nye har tilnavnet IS, og kan man se på objektivet i butikken stårt det helt klart "Image Stabilizer" på det nye. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Unik
|
Sv: Jippi, jeg skal kjøpe meg speilreflekskamera :D (har noen spørsmål og)Blir det ikkje Nikon allikevel altså
|
![]() |
|
|