|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Jeg har tenkt meg ut på handletur. Sist jeg var på Storo, var det fullt kaos med ombygging og stengte butikker. Er det noen som har vært der i det siste og kan forsikre meg om at det er i orden igjen nå? Og hva med Strømmen Storsenter - er det trafikkaos der i dag, tror dere?
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Det er ikke veldig lenge siden jeg skulle svippe innom Storo og det var fullstendig kaos der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Parkeringskaos kan det godt hende det er, men parkerer du i sidegaten ved biblioteket så slipper du kaoset i P huset.
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Strømmen. Da kan du gå på biblioteket og den lille kaféen ved siden av det også. Det er jo det viktigste.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Strømmen storsenter er et mye bedre senter enn StorO. Parkering finner man, selv om det kan hende at du må gå noen minutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Jeg var også på StorO-senteret i romjula, og i tillegg til byggekaos var det ikke mye som fristet av de få butikkene som var der. Bortsett fra et imponerende antall kjøkkenutstyrsbutikker, da. Også var det ryddesalg på Eurosko, bl.a. 30-50% på noen vintersko til barn.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Takk, damer! Jeg går for Strømmen - egentlig trives jeg ikke på Storo i det hele tatt, men fordelen er at jeg enkelt kan ta buss dit.
![]() |
![]() |
#8 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Storo er virkelig et senter jeg hater å dra til - makan til dustete parkeringsopplegg. Hadde mye heller tatt turen til Strømmen, ja.
![]() |
#9 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Av de to hadde jeg definitivt valgt Strømmen ja.
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?
Det er svinekaldt ute, for svarte.
![]() |
![]() |
#13 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Da vi vurderte sterkt å bygge hus på Kjelsås var en av faktorene imot at vi ville få Storo som nærmeste handlesenter, og det har vært kaotisk der så lenge jeg kan huske. Nei takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Stadig underveis
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Om jeg så denne tidligere ville jeg foreslått Sandvika. Jeg bor nærmest Ski, og det er et greit senter, men i høst oppdaget jeg Sandvika, og det overgår jo alt.
![]() |
#15 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Vi bor også nær Ski Storsenter, og der er det ofte kaotisk i før- og etterjulstider, og på lørdager.
![]() |
![]() |
#16 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Storo-senteret eller Strømmen Storsenter?Forresten - et minus med Kolbotn Stasjon - du må trille vogna ned på skinner på en lang bratt trapp i sørgående spor!
![]() |
![]() |
|
|