Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dildodilla på desken

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 17:21   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dildodilla på desken

Jeg har akkurat funnet Folkebladet for nyttårsaften, og de har denne kjekke tittelen øverst på forsiden:
Single damer
på dildo-fest

Og over hele side 16 og 17:
Dildoparty for single jenter

Må bare ta med mellomtitlene i artikkelen også:
Bedøvelse
Egg i høna
Musehull
Bonderomantikk?

Jajamensan....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 17:47   #2
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dildodilla på desken

Så godt å høre at det "skjer" ting i distriktene.
Nå blir det kanskje fart i fødselstallene også?.

Sist redigert av Frost : 02-01-09 kl 18:27.
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 18:29   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Dildofester er vel ikke akkurat noen garanti for det.

Jeg har hørt at det kan skje. Det har skjedd andre steder. Det er muligens en bivirkning som "kan" intreffe.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 18:36   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jajamensan....

Det er vel rett før du bare må si jajamensen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 23:58   #5
Mett
Gjendekjeksfantast

Mett sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1
Mett er populærMett er populærMett er populærMett er populær
Standard

Bedøvelse...? Tar ikke det bort litt av poenget?

Da hadde jeg vel heller vurdert en mindre modell...

Mett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 01:42   #6
Skvetten
Passiv

Standard

Noe å stappe inn i en viss annen tråd.

Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 02:10   #7
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå ser ikke jeg helt hva det er man ler av ved tanken på å dra på dildofest.

Det kan visst bli festelig om dildodama blir ca 3 timer forsinket, etter festen allerede har bestemt seg for å løsne litt på stemningen med et tidlig vorspiel. Det å komme for sent fungerte visst som et godt salgstriks for den dildodama, og det var noen som endte opp med mildt sagt skumle effekter en uke etterpå...har jeg selvfølgelig hørt.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 10:56   #8
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Nå ler jeg ikke av det at damene skulle på dildo party, men av at det kom på en forside og i artikkelen hadde mellomtitlene: egg i høna og musehull

Gammel 03-01-09, 13:20   #9
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Nå ser ikke jeg helt hva det er man ler av ved tanken på å dra på dildofest.

Dildofest er artig.
Den nevnte festen høres litt mer suspekt ut.
Jeg leser det nemlig slik:
Single damer
på dildo-fest
Jentene samles rundt en kurv med dildoer av ymse slag og alkoholholdige drikker. Med litt flaks kommer det en stripper senere på kvelden og etter nok drikke til at tusenlappene har flagret ut til nye dildoer i alle regnbuens farger drar man på byen for å lufte skjørtet litt.

Og over hele side 16 og 17:
Dildoparty for single jenter
Det er selvfølgelig kun single jenter som bruker dildo, snakke om å lage myter her. Synes nå titt og ofte at de som er i forhold klager over den manglende sexen jeg.

Må bare ta med mellomtitlene i artikkelen også:
Bedøvelse Dildo innsatt medbedøvelsesmiddel for den med vaginale angster av ulik art.
Egg i høna På FP har vi propp, he e det tydelig at noen har videreutviklet konseptet litt.
Musehull Man tager hva man haver og for noen menn er sikkert et musehull i veggen en flott avveksling når kona har kjøpt seg dildo mener jeg.
Bonderomantikk? Det er tydelig at man anser bønder for å være mennesker som får mer romantikk i livet med dildo. Ja, ja, jeg trodde det var fordi de kunne rulle i høyet jeg.

Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 13:42   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

og

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 13:56   #11
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Gammel 03-01-09, 14:39   #12
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så tror jeg enten at Tammen og jeg har vært utsatt for den samme dildoselgeren, eller at det er et velkjent triks.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.