Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

tihi

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 01:35   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

tihi

Jeg har vært på konsert, og drukket masse masse øl.

...og det tok uforholdsmessig mye tid å skrive dette innlegget også

Kryss fingrene for morgendagen min!

Gammel 02-12-06, 01:50   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: tihi

Kommer fra julebord. Vi får tenke på hverandre i morgen.

Gammel 02-12-06, 04:12   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva slags konsert har du vært på?
Jeg skulle ha vært på julebord men skippa det pga gipsen. Hvordan skjærer man opp mat med en arm på julebord egentlig? Tror dessuten det er dårlig stemning på julebordet. En kollega ligger alvorlig syk i respirator.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 11:59   #4
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å guri! Er du menneske i dag? Jeg er av den omsorgsfulle typen som virkelig føler med de fyllesyke selv om det er selvforskyldt.

Konsert med Thomas Dybdahl?

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 12:33   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan er formen i dag? Jeg har det toppers.

Gammel 02-12-06, 16:24   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Å guri! Er du menneske i dag? Jeg er av den omsorgsfulle typen som virkelig føler med de fyllesyke selv om det er selvforskyldt.

Konsert med Thomas Dybdahl?

Jepp.

Og formen var egentlig overraskende bra i dag, etter et par paracet og fire kopper kaffe

Gammel 02-12-06, 18:16   #7
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jepp.

Og formen var egentlig overraskende bra i dag, etter et par paracet og fire kopper kaffe

Tja, det finnes en løsning på det meste.
Jeg vurderer frem og tilbake i forhold til om jeg skal ta en zyban før julebordet i kveld.

vimjer er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.