|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Lycksele sovestolNoen som har det? Ser for meg at det hadde vært greit å ha en ekstra liggeplass på rommet til gutta, men med begrenset plass virker det ok med en slik litt bred stol. |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Lycksele sovestolVi har Lycksele sovesofa, og den har mannen ligget på hver natt siden begynnelsen av oktober.
![]() |
![]() |
#6 |
Helt konge
|
![]() Sv: Lycksele sovestolOk, da har vi den som to-seter og tre-seter. To-seteren har en veldig bra madrass og er riktig så god å sove i. Tre-seteren er en billigere utgave og er grei å sove i. Jeg ville lagt i noen hundrelapper ekstra i madrass om det er en mulighet i sovestolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lycksele sovestolVi har Lycksele sovesofaen på største tulla sitt rom, men har ikke rukket og teste den ut på hverken svigermor eller små venninner ennå. Men den virker helt grei. Jeg har en ganske tykk overmadrass i campingvogna som vi kan slenge oppå, da tror jeg ikke den blir så verst. Veldig grei ekstra soveplass å dra ut i alle fall. Husk å kjøpe oppbevaringsboksen til å ha under stolen også (vi har den doble under sofaen). Veldig greit å få vekk litt ekstra ting under også når den først tar opp plassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lycksele sovestolVi har en slik på gjesterommet og mamma velger alltid denne når hun er hos oss. Hun har valget mellom en seng med dobbel skummadrass, en sovesofa og sovestolen. Mannen påstår også at sovestolen er god å sove i. Jeg har ikke prøvd ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|