|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hårklipp trengs.. men hvordan?Jeg har brunt hår til like over skuldrene. Alt like langt, mer eller mindre. Sist redigert av Joika : 04-01-09 kl 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hårklipp trengs.. men hvordan?Veldg vanskelig å komme med tips uten å vite hvordan du ser ut syns jeg....
![]() |
#4 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårklipp trengs.. men hvordan?Jeg har de samme kriterier som deg, og er håpløs på håret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hårklipp trengs.. men hvordan?Hm, vanskeleg den der. Har vel ikkje så mykje du kan klippe av hvis du må kunne ha det i hestehale. Og å klippe opp særlig er ikkje aktuelt. Ser ikkje så mange løysingar da eigentleg...
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hårklipp trengs.. men hvordan?Bilde er nødvendig ja.
![]() |
#14 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hårklipp trengs.. men hvordan?
Venninna mi har det. Men kan nesten ikkje legge ut bilde, trur ikkje eg har nokon så nye av ho heller. Ho bruker glattetang på luggen ja.
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hårklipp trengs.. men hvordan?Nå når jeg har "krøllelook"/får frem fallet så må jeg flette luggen eller sette den opp. Ellers har den en sånn kårni vri.
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hårklipp trengs.. men hvordan?Synes forøvrig du var veldig fin med den halvlange looken du hadde sist jeg så deg. Da kan du både ha hestehale, oppsatt og utslått. Husker ikke helt hvordan pannelugg du hadde da, men du hadde hvertfall drømmehåret.
![]() |
#18 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårklipp trengs.. men hvordan?klipp deg kort å gi meg håret ditt
![]() |
#19 |
Pauset
|
Håret i seg selv er veldig fint så lenge jeg ikke farger ol. Men det blir fort tørt og det kan bli uhåndtrerlig om jeg klipper det for mye opp pga tykkelse og mye fall... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
|
Extencions!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|