Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Spill til DS på ebay

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-09, 01:20   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Spill til DS på ebay

Kan jeg bestille spill på ebay til Nintendo DS Lite kjøpt her i Norge? Er det noe region eller sone-begrensning eller noe? Og om det går fint så lurer jeg på om det er noen som har noen ebay-butikker eller andre steder på nett å anbefale for å kjøpe billige spill.

Gammel 04-01-09, 01:40   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Spill til DS på ebay

På DS tror jeg ikke det er soner etc, men eventuell skrift på spillene kommer jo ikke på norsk da, men det er kanskje ikke så farlig?
Jeg kjøpte Gameboy Advance til storebror da han var nesten 4, med 10 spill, og det kostet en brøkdel av her. De spillene kan da brukes på DS´n hans.
Søk på ebay, så finner du helt sikkert masse.

Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 01:43   #3
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Takk for svar. Han fikk et Pokemonspill til jul, kjøpt her i Norge, og teksten på det var forøvrig heller ikke på norsk (eller er det vi som har gjort noe feil?). Fant noen spill ja, og de er mye billigere enn her så da må jeg nok teste det ut!

Gammel 04-01-09, 01:45   #4
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Vi kjøpte DS spill i Frankrike i sommer. Tror ikke det er noe sonebegrensninger e.l. Det er jo ganske få spill som er på norsk uansett, så hvis du ikke er avhengig av språket så er ikke det noe problem å handle i utenlandske nettbutikker.

Har ingen gode tips på butikker desverre.

Gammel 04-01-09, 02:49   #5
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt DS spill både i Dubai og New York. Det står på dem at de kun er for salg og bruk i Usa og Canada (tror jeg det var), men de funket like bra her hjemme. Nå er det ikke norsk tekst på dem, men det er det jo ikke på mange av dem du får kjøpt her heller.

Gammel 04-01-09, 11:57   #6
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Vi har også kjøpt flere DS spill i Usa, når mannen har vært hjemme. De funker fint på norske Nintendoer de. Selvfølgelig får man da bare engelsk tale og tekst, men det er ikke noe problem for mine barn. Sparer mye penger på å kjøpe i Usa kontra Norge.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 23:11   #7
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Bestilte spill fra en som virket seriøs i Hong Kong. Det gikk helt greit, veldig raskt og kostet totalt 124 kroner inkl porto! Donkey Kong eller noe, og det går helt fint stort sett, men innimellom henger det litt. Spillet ser helt OK ut, jeg klarer ikke å se om det er en evt. piratkopi hvertfall.

Gammel 14-01-09, 23:14   #8
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt flere spill på ebay. Alle fra Hong Kong. Det er garantert kopier, men de fungerer helt utmerket så da bryr ikke jeg meg .

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.