Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilket TV-bord bør jeg velge

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-09, 20:34   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket TV-bord bør jeg velge

Jeg trenger noen synspunkter på dette. TVen vår står nå på en vegg som er 150 cm lang. På hver side av TVen er det hhv strømuttak og TV-uttak: Begge deler står en del ut fra veggen og mellom disse er det ca 118 cm til rådighet. Er det veldig "stygt" at TV-benken står litt ut fra veggen (ca. 7 cm). Finnes det noen pen måte man kan dekke til denne glippen? Og, ikke minst, hvilket TV-bord skal vi velge?

Vi kommer sannsynligvis til å la TVen bli stående på TV-bordet, fremfor å henge den opp på veggen (og det til tross for at vi har flatskjerm.)

Dette, som er 136 cm bredt og derfor kan stå inntil den ene veggen og TV-uttaket:



Eller dette, som er 145 cm bredt og derfor vil måtte stå en del ut fra veggen:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:32   #2
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Hvilket TV-bord bør jeg velge

Jeg synes dette var finest!


Hvor er det fra forresten?

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:35   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket TV-bord bør jeg velge

Vi har tv-benken stående litt ut fra veggen. Det gjelder det meste her i huset. Syns det blr luftigere da? Hvis veggen i tilleg er hvit vil ikke dette synes særlig heller....

Likte også det øverste bedre. Litt luftigere på en måte

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:54   #4
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket TV-bord bør jeg velge

Det øverste er fra Jysk. Hvilket er grunnen til at jeg er en smule skeptisk...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:57   #5
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket TV-bord bør jeg velge

Har du kjent på skuffene da?
Fordet om den er fra Jysk så kan den være helt kurant

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 22:43   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket TV-bord bør jeg velge

Jeg syns det første var penest, men kjenner jeg også er litt skeptisk til Jysk uten å vite om det egentlig er grunn til å være det.

Syns forøvrig det er penest om det står tettest mulig inntil veggen.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 19:56   #7
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket TV-bord bør jeg velge

Jeg synes også den første var penest!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no