|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når må du stå opp? | |||
Før 05:30 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 0,88% |
05:30 |
9 | 3,98% |
05:45 |
13 | 5,75% |
06:00 |
33 | 14,60% |
06:15 |
41 | 18,14% |
06:30 |
43 | 19,03% |
06:45 |
33 | 14,60% |
07:00 |
28 | 12,39% |
07:15 |
14 | 6,19% |
07:30 |
7 | 3,10% |
07:45 |
1 | 0,44% |
08:00 |
0 | 0% |
Etter 08:00 |
2 | 0,88% |
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Til dere som jobber: når står dere opp?Poll kommer.
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Selv står jeg opp 06:00, og synes det er helt grusomt.
![]() |
![]() |
#3 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Vekkeklokka ringer ti over fem. Og så ringer den igjen kvart over fem og noen ganger ti på halv seks også før jeg kommer meg ut av dyna.
![]() |
#4 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?6 eller kvart over. Jeg er i seng mellom 10 og 11 hvis jeg skal være uthvilt. Jeg er aldri uthvilt. :trøtt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Teoretisk står jeg opp 06.00, i praksis ligger gjennomsnittet rundt 06.15. Jeg må ha en temmelig lang dusj for å gjenopplives.
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg har fleksitid, og når jeg leverer står jeg opp 7.15. Da er jeg på jobb ca 8.30 - 9 (litt avhengig av samarbeidsvilligheten til de små). Leverer jeg ikke står jeg opp 6.30, og er på jobb litt over 7. Spiser da frokost på jobb.
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg har pleid å stå opp 05.45, for å rekke å komme meg avgårde til 6.30. (På eget initiativ. Jeg har aldri måttet dra så tidlig, men jeg er mest effektiv om morgenen, og går heller tidligere hjem.) Da har jeg ikke ansvar for barn, mannen min håndterer den biten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står opp 6.45, lager skolemat til ungene og matpakke til meg selv, og er på jobb 07.30.
![]() |
#10 |
Trøtt
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Er oppe 6:45. (eller nærmere 7, ekstrem-B-menneske med snooze-button)
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Står opp 06.15 dersom jeg skal tidlig på jobb, skal jeg sent blir gjerne klokken mange før jeg står opp. |
![]() |
![]() |
#12 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står alltid litt for sent opp. Rundt 06:45 vanligvis, og så har jeg det alltid litt for travelt til å få gjort alt jeg skal før vi skal avgårde.
![]() |
#13 |
Borte
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står opp en gang mellom 6 og 6.30. Hvis jeg leverer Vesla må vi ut av huset litt før 7.30, hvis mannen leverer må jeg dra ca. 6.50.
![]() |
#14 |
Etylbarbital
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Mannen står opp 0545. Jeg står opp 0600. Helt uten lidelse. Jeg synes ikke det er tidlig før man må stå opp før 0530. Jeg drar hjemmefra 0700, så jeg har god tid.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg har klokka på 06.01, snoozer til 06.16. Er på jobb 0730 om mannen er hjemme fra sjøen, og sånn i 8- halv ni tiden når han er på sjøen og jeg må ordne alt selv. Jeg jobber redusert når han er på sjøen, og fulldag når han er hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg er jo i permisjon enda, men før jeg gikk ut i permisjon så sto jeg opp 1 times tid før jeg skulle på jobb. Dvs det kom jo selvsagt an på når storebror våknet. Siden jeg begynner til forskjellige tider så varierer det jo selvsagt når jeg står opp, alt fra 6.15 til 8.15. Sånn vil det nok være når jeg begynner å jobbe igjen også, men om lillebror fortsetter å våkne tidlig så blir det jo tidlig opp hver morgen.
![]() |
#17 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Vi har aldri vekkerklokken på tidligere enn 0700 her i huset. Klokkeslett som begynner på 05 og sånt assosierer jeg kun med flyreiser/Gardemoen/taxi lissom.
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står opp 05:15 eller 05:30 de dagene jeg skal på skolen eller dagvakt i praksis. Reiser da hjemmefra ved 06:45-tiden. Når jeg skal på skolen tar jeg toget 07:30, begynner på jobb på samme tidspunkt når jeg er i praksis. Leverer som regel ungene i bhg først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg må opp kl 6. Da skal det sies at vi har forholdsvis god tid (må ut døren mellom 7 og 7:15 litt avhengig av om jeg har Poden eller ikke), men noe annet funker ikke for min minifamilie. Både Poden og jeg blir supergrinete hvis vi må gjøre ting kjapt på morgenen.
![]() |
#20 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Da jeg jobbet (før permisjonen, dvs i praksis før sommeren), gikk barna i barnehage et stykke fra hjemmet, så vi sto opp 615 ideelt sett. Hvert kvarter utgjorde en stor forskjell ang rushtrafikken. Stemte 630.
![]() |
![]() |
|
|