Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmanbefaling

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 16:59   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Filmanbefaling

Må bare få lov å anbefale begge Arn filmene om dere ikke har sett de.
Jeg og sambo satt 4,5 timer og så filmene en natt i julen.

Selv jeg som sovner til det meste satt som fjetret ( vel, lå i sengen den siste filmen) hele tiden.

Jeg har ikke lest bøkene så vet ikke hvordan de er ifht filmen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:42   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmanbefaling

Jeg har lest bøkene og likte de godt, selv om jeg synes at Arn ble litt supermann i den siste boken

Har sett film nr. 1, og film nr. 2 ligger på vent.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:46   #3
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Tror nok du bør være glad for at du ikke har lest bøkene først. Jeg har lest alle bøkene og syntes den første filmen var veldig dårlig. Den andre skal jeg nok se en gang, da uten forhåpninger.

Kan være lurt nå å lese bøkene, av erfaring så synes jeg bøkene ofte blir enda bedre etter først å ha sett filmen. (herregud for en setning)

Gammel 06-01-09, 19:14   #4
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Leste bøkene først, og syntes filmene var veldig bra. Vanligvis liker jeg ikke å lese først, så filmen, for ingenting ser jo ut som inni hodet mitt, men detta gikk greit. :hater hestehviskeren:

Gammel 06-01-09, 20:15   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg har lest bøkene og likte de godt, selv om jeg synes at Arn ble litt supermann i den siste boken

Har sett film nr. 1, og film nr. 2 ligger på vent.

Arn er jo Supermann.

Opprinnelig lagt inn av kzy75, her.

Tror nok du bør være glad for at du ikke har lest bøkene først. Jeg har lest alle bøkene og syntes den første filmen var veldig dårlig. Den andre skal jeg nok se en gang, da uten forhåpninger.

Kan være lurt nå å lese bøkene, av erfaring så synes jeg bøkene ofte blir enda bedre etter først å ha sett filmen. (herregud for en setning)

Jeg måtte lese de siste sidene i den siste boka for å se om slutten var veldig forskjellig, noe den var.
Jeg skal begynne på bøkene bare jeg blir ferdig med den jeg holder på med nå

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Leste bøkene først, og syntes filmene var veldig bra. Vanligvis liker jeg ikke å lese først, så filmen, for ingenting ser jo ut som inni hodet mitt, men detta gikk greit. :hater hestehviskeren:

Det er rart det med bilder. Jeg lager meg også bilder av hvordan personer og steder ser ut.
Varg Veum f.eks ser ikke ut som Trond Espen Seim i hodet mitt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.