|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Haster: Skal gryteklart pinnekjøtt ligge i vann?Vi skal ha pinnekjøtt til middag i morgen og mannen min har kjøpt et pinnekjøtt som var frossen (som jeg nå har tint) hvor det står gryteklart på. Det står i tillegg at det er vannet ut i ca. 12-14 timer i vann. Skal jeg da legge det i vann over natta, eller er det helt klart til koking? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Haster: Skal gryteklart pinnekjøtt ligge i vann?Nei du må ikke vanne det ut.
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Haster: Skal gryteklart pinnekjøtt ligge i vann?Jepp, rett i gryta. Vanner du det mer ut så blir det helt smakløst. Det er gryteklart.
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Haster: Skal gryteklart pinnekjøtt ligge i vann?Står det gryteklart, så er det det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
blid
![]() Sv: Haster: Skal gryteklart pinnekjøtt ligge i vann?Å - nå fikk jeg veldig lyst på pinnekjøtt! :sulten: Vel - skal på julebord på fredag så da er det vel håp om å få pinnekjøtt
![]() |
#7 |
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Skal gryteklart pinnekjøtt ligge i vann?Jeg pleier å vanne det litt ekstra ut jeg (et par timer ca), mest for å få ut eventuelt blod. :hysterisk: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|