|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din beste fisk i ovn-rettHer i huset spises det mengder av fisk, men er gått litt lei av mine egne ovnsretter med fisk. Har du en god oppskrift du vil dele?
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Din beste fisk i ovn-rettDenne er enkel og nyydelig. Jeg legger ferske laksefileter i en smurt, ildfast form. Så heller jeg over flytende honning, ca. en spiseskje over hver filet. Så drysser jeg litt salt, pepper og masse sesamfrø over. Rundt fisken legger jeg sitronskiver, rødløk i skiver og purre-ringer. Stekes på 175 grader til fisken er ferdig, en halvtimes tid?
|
|
|
#3 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din beste fisk i ovn-rettDa jeg gikk på Grete Roede for mange år siden, kom jeg over en oppskrift som er god, sunn og som vi har brukt mange ganger siden.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Din beste fisk i ovn-rettVend filet av sei eller torsk i mel, salt og pepper - stekes og legges i ildfast form.
|
|
|
#5 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din beste fisk i ovn-rettHer skal jeg følge med. Har akkurat oppdaget at fisk kan smake veldig godt, så det blir mye mer av det fremover.
|
|
|
#6 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Din beste fisk i ovn-rettLakseskiver med rotgrønnsaker:
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Din beste fisk i ovn-retthvis du tar toske filer å legger i ildfast form har litt grønnsaker over og tilslutt en litt tykk hvit saus også i ovnen servere med poteter. |
|
|
|
![]() |
|
|