Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff: Hva unner du deg ikke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 17:20   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Spinoff: Hva unner du deg ikke?

Obligatorisk spinoff.

Hva har man kuttet? Eller har man kuttet noe i det hele tatt?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:22   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?

Det er faktisk ikke så mye jeg ikke unner meg, men jeg spiser ikke brie og fete oster til hverdags. Heller ikke kaker og desserter. Det smaker jo ikke så godt om jeg spiser det hver dag.

Det er en del jeg ikke spiser om jeg ikke er på fylla, som chips, peanøtter etc, men det er fordi jeg faktisk ikke synes at det er så fantastisk godt i edru tilstand.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:25   #3
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Pepsi Max, hadde ein glipp i jula men generelt så drikk eg ikkje det. Har vore avhengig.

Gammel 09-01-09, 17:26   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har droppet snop, brus og kjøtt. (Eller, nesten, jeg jukser og spiser fisk.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:30   #5
Kneazle
Passiv

Standard

Pepsi Max og andre aspartamholdige giftdrikker. 5. dagen i dag, og både suget og hodepinen er borte.

Ellers: Fet mat, det være seg pålegg, sauser, snacks, er ikke på repertoaret for tida. Ingen sjokkis eller kaker i uka. Kanskje en Bocca i helgene, men ikke enda.

Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:56   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Loff og chiabatta, og rislunsj (en tier til den som griper meg på fersken med en!).

Gammel 09-01-09, 17:57   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Nå kan jeg ikke si at jeg har droppet det, for jeg har aldri gjort det, men jeg spiser ikke kaker til frokost, godteri og chips hver kveld og jeg drikker ikke rødvin eller øl til lunsj. Alle ting er noe jeg gjerne kunne gjort dersom det var sunt og lurt.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 18:11   #8
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver å unngå chips, det går som regel greit.

Ellers har jeg ikke så mye forbudt mat.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 18:14   #9
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke direkte kuttet det, men loff og veldig fin brødmat spiser jeg omtrent aldri. Det samme med brus. Jeg snes det er godt, men drikker det omtrent aldri.

Dette er ikke ting jeg går rundt og fyser på, så det er ikke noe offer, akkurat.

Gammel 09-01-09, 18:20   #10
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Litt som malena.. Har i løpet av 2008 kuttet så kraftig ned på fint mel, i form av brød, pasta og sånt, at nå går det bare i fullkorns "ting" , musli og knekkebrød.

Jeg spiser omtrent aldri is ( magevondt) lenger, ei heller potetgull. Det er stort for meg!

Gammel 09-01-09, 18:23   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser uhyre sjeldent hvitt brød og drikker nesten aldri brus.

Jeg liker ikke is og potetgull og det er jo bra for meg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 18:25   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg glemte hvitt brød. Det blir som med brus, magevondt, men ikke store forsakelsen fordi både vann og grovbrød smaker bedre.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 18:25   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av ting jeg har lyst på, men ikke spiser fordi jeg ikke bør () er blant annet kaloririke yoghurter, fete oster og for store mengder ferske bakevarer.

Jeg er ikke spesielt glad i søtsaker, så det slipper jeg å føle at jeg motvillig holder meg unna.

Gammel 09-01-09, 18:40   #14
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg ikke unner meg er kaloririke ikke alkoholholdige drikker. Brus, juice og saft. Jeg skal spise mine kalorier ikke drikke de! Øl og vin derimot det er lov. Ellers er det meste greit når det er fest og helg. Noe er også greit i hverdagen, men absolutt alt med måte. Det er for min del først og fremst snakk om å begrense mengden av det jeg putter i meg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 18:56   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg unner meg heller ikke brus og saft, og kun en sjelden gang juice. Jeg vil også heller bruke kaloriene på mat og godis, og det er absolutt ikke noe offer for meg å kutte brus.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 19:33   #16
Albertine
Passiv

Standard

Ikke brus, godter eller ting med mye sukker.

Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 21:17   #17
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har greid å kutte pepsi max. Et glass i ny og ne er helt greit, men det er smaker ikke like godt lenger heller.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 21:30   #18
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er veldig glad i feite oster, men det kjøper jeg likevel ikke så ofte. Det er vel kanskje noe jeg ikke unner meg annet enn en gang i blant.

Akkurat nå jobber jeg med å unne meg litt mindre kaffe i hverdagen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 21:31   #19
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg unner meg sjelden brus.
Jeg kjøper sjelden wienerbrød, skoleboller, croissanter etc, selv om jeg elsker sånt. Samme med loff.
Jeg spiser is sjeldnere enn jeg kunne foretrukket.
Desserter spiser jeg sjelden. Hovedsaklig fordi jeg ikke gidder å lage det.

Potetgull, kaker og drops/gummigodteri er jeg ikke så glad i, så det utgår uten følelsen av forsakelse.
Nå over til unnetråden, mye morsommere!

Sist redigert av Nelly Nickers : 09-01-09 kl 21:55.
Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 21:32   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Melk, loff og fine brødtyper, sjokolade (tåler ikke), potetgull, appelsinjuice og sitrusfrukter.

Savner appelsinjuice mest faktisk, men jeg får så dårlig hud av syren som er i det.

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 09-01-09 kl 22:10.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.