|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tilpasser tittel
|
Juice, hvilken er best?Jeg har en datter som ikke kan spise eple bla. og hun vil absolutt ikke spise andre frukter. Hun får vondt i magen av appelsin, sier hun, men hun _kan_ drikke juicen.
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: juice, hvilken er best?den beste er den du lager selv |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Curlingkone
|
Sv: juice, hvilken er best?Jeg er veldig glad i premiumjuicene fra tine fordi de er med frutkjøtt og smaker nesten ferskpresset. Men det kunne hun vel ikke ha.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: juice, hvilken er best?Jeg liker best Tropicana sine juicer. Mandarin Morning er kjempegod.
|
|
|
|
#5 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: juice, hvilken er best?Tropicana sine har vel fruktkjøtt?
|
|
|
#6 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: juice, hvilken er best?Jeg synes Tropicana er god. Det er 100% juice som ikke er fra konsentrat. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: juice, hvilken er best?Det er jo også det danske merket som selges overalt med smoothies og rene fruktjuicer som er på sånne rillete plastflasker. Husker ikke hva det heter, men de har en veldig god bringebærdrikk som er 100% uten tilsetninger. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juice, hvilken er best?Brämhult sine juicer er gode |
|
|
|
|
|
#13 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juice, hvilken er best?Fikk juicemaskin til jul, og må bare si at jeg er frelst!
|
|
|
|
#14 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Juice, hvilken er best?Tropicana sin eplejuice er dritdigg, jeg fikk ikke helt med meg om hun kunne drikke dette eller ikke? (Det er vel trengt tatt tungt fordøyelig med juice) Utvannet juice er kanskje en løsning ...
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Juice, hvilken er best?
Det var Brämhult jeg tenkte på over |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Juice, hvilken er best?Kif: det vet ikke jeg heller.. Han bare sa uoffisielt at hun kunne drikke eplejuice, for den var behandlet. Men hun kunne reagere, siden hun er allergisk mot pollen, og det var visst en kryssreaksjon? Hun klør på tunga om hun spiser litt eple..
|
|
|
#17 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Juice, hvilken er best?Jeg kan be mannen smake litt på juicen, han er allergisk for epler nemlig ...
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Juice, hvilken er best?Poden liker Tropicana sin Mandarin Morning bedre enn appelsinjuice, den er en del mildere, men har antagelig litt mer C-vitaminer enn f.eks. eplejuice.
|
|
|
#19 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juice, hvilken er best?Jeg får også vondt i magen av appelsinjuice, så det går an.
|
|
|
#20 |
|
En som trener
|
Sv: Juice, hvilken er best?Det sunneste når det gjelder inntak av frukt og grønnsaker, er å variere mest mulig og dermed få i seg mest størst mulig spekter av antioksidanter. Det er mye man ikke vet om hvilke antioksidanter mtp helseeffekter og derfor går anbefalingen på variasjon. Om du kan lage selv er jo det supert, ellers finnes det mye bra på markedet. |
|
|
|
![]() |
|
|