Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Rart hvordan man tenker på noen og vips ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-09, 19:05   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rart hvordan man tenker på noen og vips ...

Jeg har googlet etter info om au pair familien som jeg bodde hos i mine unge, gale dager. Fant ene barnet på facebook og registrerte meg ens ærend for å sende pm. Fikk aldri svar. Googlet mer og fant en skole som moren hadde vært med å starte, men ingen mailadresse. Så det siste halvåret har jeg googlet litt med jevne mellomrom, uten særlig sukssé.

Og nå i jula, så detter det jammen ned et julekort i postkassen. Etter at jeg var au pair hos dem så har jeg både byttet etternavn og flyttet flere ganger.

Så nå har jeg somlet meg til å sende en mail til adressen lagt ved. Det blir jammen spennende å høre hvordan det går med dem alle.

Så slik er det altså, bare man tenker hardt nok på noen, så tar de kontakt.

Gammel 12-01-09, 19:18   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rart hvordan man tenker på noen og vips ...

Så kjekt

Gammel 12-01-09, 19:55   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så morsomt! Er det lenge siden du var au pair for dem?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 20:25   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er kjempelenge siden. Jeg dro dit rett etter vgs, altså da jeg var 19, så det begynner å bli et tosifret antall år ja.

Gammel 12-01-09, 20:28   #5
Left
Passiv

Standard

Så utrolig gøy!

Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 20:36   #6
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så morsomt.
Jeg var au pair for ca 20 år siden. Og det hender (ganske ofte) at jeg lurer på hvor jenta jeg passa driver med på nå.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 20:37   #7
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg fant også "mine barn" på Facebook. Det er utrolig rart. De var så små den gangen at jeg ikke har gitt meg til kjenne...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 20:38   #8
Skvetten
Passiv

Standard

Så artig. Sånt er jo litt spennende.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.