|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Rart hvordan man tenker på noen og vips ...Jeg har googlet etter info om au pair familien som jeg bodde hos i mine unge, gale dager. Fant ene barnet på facebook og registrerte meg ens ærend for å sende pm. Fikk aldri svar. Googlet mer og fant en skole som moren hadde vært med å starte, men ingen mailadresse. Så det siste halvåret har jeg googlet litt med jevne mellomrom, uten særlig sukssé.
![]() |
#3 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rart hvordan man tenker på noen og vips ...Så morsomt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Rart hvordan man tenker på noen og vips ...Det er kjempelenge siden. Jeg dro dit rett etter vgs, altså da jeg var 19, så det begynner å bli et tosifret antall år ja.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Rart hvordan man tenker på noen og vips ...Så utrolig gøy! |
![]() |
![]() |
#7 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rart hvordan man tenker på noen og vips ...Jeg fant også "mine barn" på Facebook. Det er utrolig rart. De var så små den gangen at jeg ikke har gitt meg til kjenne...
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Rart hvordan man tenker på noen og vips ...Så artig. Sånt er jo litt spennende. |
![]() |
![]() |
|
|