|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Sausnebbet
|
![]() NÅ kom julekjolen min fra La RedouteI november bestilte jeg en kjole fra La Redoute. Denne, bare i sort. Sist redigert av Kaija : 12-01-09 kl 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NÅ kom julekjolen min fra La RedouteKanskje du kan ha en svart singlet under? Evt annen farge og ta igjen fargen på annet tilbehør
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: NÅ kom julekjolen min fra La RedouteSvart singlet/topp under, det pynter bare i utringningen, men skjuler. Jeg bruker det mye.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: NÅ kom julekjolen min fra La RedouteJeg bestilte 48, og den sitter ok på meg. Kanskje bittelitt romslig i størrelsen. Den falt veldig fint over mage og hofter. Kvinnelig pent, og ikke for mye blubbedeise, som jeg lett kjenner det som i de fleste kjoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: NÅ kom julekjolen min fra La RedouteDen er aldeles nydelig! Om det ikke går med singlet under, så ville jeg prøvd med et par sting.
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: NÅ kom julekjolen min fra La Redoute
Ja, hvis ikke du vil bryte av med en farge som passer da, og som du tar opp i tilbehør. Jeg synes kjolen passer veldig godt til dåp.
![]() |
#11 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NÅ kom julekjolen min fra La RedouteKva type stoff er den i?
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]() Sv: NÅ kom julekjolen min fra La RedouteLa Regoute er ikke av de kjappeste. Jeg bestilte en kjole i august, fikk den i november og den var for stor... Sendte tilbake og ba om en mindre størrelse og fikk den en uke før jul.
![]() |
#14 |
|
Så skal man ha sommergarderobe derfra er det på tide å bestille... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: NÅ kom julekjolen min fra La RedouteJa, god grunn til å ikke bestille derfra. Jeg bestilte sommerklær til Admini der, og når de kom var han vokst ut av størrelsen ...
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: NÅ kom julekjolen min fra La RedouteHvordan tror du denne kjolen vil være til meg, som er normalt slank, men har eplefasong over en litt for stor mage og kjempesmå pupper? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Jeg er nok ikke den rette til å svare på det, men guniss introduserte kjolen i "julekjoletråden", så hun kan kanskje svare. Regner med at hun har temmelig mye mere forståelse for klær og fasong og slikt enn meg. http://www.foreldreportalen.no/forum...ight=julekjole |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: NÅ kom julekjolen min fra La RedouteOk, takk, jeg kan spørre henne. |
![]() |
![]() |
![]() |