|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kellogsreklamen ..."Står du også altfor lenge foran speilet hver dag?" sier reklamen, og viser forklarende en (i mine øyne) veldig pen og slank dame som forkaster halve garderoben fordi hun har lagt på seg. Er det bare jeg som tenker at denne reklamen kanskje hadde vært litt mer realistisk om hun kunne vise frem i alle fall ett gram med overvekt? Ser ingen forskjell på begynnelse og slutten på den reklamen, jeg. Og når jeg tenker over det, så gjelder det alle reklamene for denne fantastiske fitnessblandingen. Slanke solbrune damer med vaskebrettmage alle sammen
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kellogsreklamen...Aaargh, den satt jeg og brummet over senest i går.
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Kellogsreklamen...Ja, da blir man slank og lekker på null komma svisj. Dritfint. |
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kellogsreklamen...
Løper og kjøper med en gang! :borte:
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kellogsreklamen ...Åhh, den er så irriterende dårlig den reklamen altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Kellogsreklamen ...Jeg blir også oppgitt og irritert over reklamebilder som dette: http://www.neopuntia.no/supertilbud/
![]() |
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
![]() Sv: Kellogsreklamen ...hehe... tror det er mange som irriterer seg over den reklamen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
![]() Sv: Kellogsreklamen ...Det er en av de mest selvmotsigende reklamene jeg har sett! For det første er det idealbildet av hvor slank man skal være, der modellene er usunttynne. For det andre blir man jo ikke nødvendigvis tynn av Kellogg's Special K, man får et sukkersjokk isteden!
Her er link til testen av frokostblandinger
![]() |
|
|