|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Manglende levering av fotobok, hva gjør jeg nå?Saken er som følger:
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Manglende levering av fotobok, hva gjør jeg nå?Man bruker selvsagt ikke Japan Foto.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Manglende levering av fotobok, hva gjør jeg nå?Søren - jeg som hadde tenkt å bestille vår neste fotobok fra Japan-foto fordi jeg har hørt så mye bra om dem, og vi stort sett bare har hatt tøys og tull med Foto-Knudsen.
![]() |
#5 |
*_*
|
![]() Sv: Manglende levering av fotobok, hva gjør jeg nå?Det pleier å være effektivt å true med Forbrukerrådet. Og hvis en trussel ikke funker, så kontakter du FB på ordentlig. De vet hva du har krav på og hvordan du går fram i slike saker.
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Manglende levering av fotobok, hva gjør jeg nå?
Jeg har truet med Forbrukerrådet, jeg sa at jeg ville ta kontakt med dem om ikke saken var oppklart i løpet av forrige uke. Jeg sendte også en mail til Forbrukerrådet, men fikk en standardmail tilbake med mine rettigheter. Jeg kunne holde tilbake betaling osv, men det er jo ikke aktuelt når jeg allerede har betalt. Neste skritt er å sende inn et klageskjema til Forbrukerrådet, men det var der det sto at det kunne ta tid før de fikk gjort noe med saken. Jeg trenger jo egentlig boken med en gang.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Manglende levering av fotobok, hva gjør jeg nå?Dra til byen og spør hva de driver med. De skylder kanskje på nettbutikken/produsenten - men du kan iallefall gi dem oppgaven å få tak i de du skal snakke med.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Manglende levering av fotobok, hva gjør jeg nå?
Takk for tips, det tror jeg jammen meg jeg skal gjøre. De må vel klare å komme opp med et telefonnummer der jeg kan få tak i noen ihvertfall.
![]() |
|
|