Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?
Jeg er ikke gift men har alltid tenkt at jeg ville giftet meg i kirken med hvit brudekjole. Ikke noe stort og flott bryllup men iallefall sånn.
Venninnen min hadde et opprivende brudd for 2 år siden og flyttet til hjembygda si. Hun var selvfølgelig lenge helt knust av dette som hadde skjedd. Så helt tilfeldig traff hun en type i slutten av oktober og sier nå at de skal gifte seg... det er flere uker siden han fridde...
Det er jo kjempehyggelig dette som nå skjer selv om alt dette går utrolig fort. Hun sier det selv.
Men altså, hun sier at de vil ha et stort bryllup i hjembygda hennes og at hun skal ha hvit brudekjole. Jeg ble litt paff og fikk en slags vekker her.
Er det "helt greit" å gifte seg i hvit lang og flott brudekjole i en alder av 45 år? Jo mer jeg tenker på det jo mer tenker jeg på å justere mine egne drømmer om denne spesielle dagen.. jeg nærmer meg visst dette 40-tallet selv snart og vi har drøyd og drøyd med bryllup selv..
Ville dere giftet dere i hvit lang brudekjole og ha "full pakke" om dere hadde vært over 40 år?