Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

WII fit verdt pengene?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-09, 10:37   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

WII fit verdt pengene?

Ja, er det det? Dere som har det, brukes det av barna eller er det noe de rimelig kjapt går lei av?

Gammel 19-01-09, 10:40   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: WII fit verdt pengene?

Og en annen ting... lagres vekten/BMI på den slik at sønnens kompiser kan holde øye med min BMI?`Eller kan en spille uten å lagre det?

Gammel 19-01-09, 10:57   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Og en annen ting... lagres vekten/BMI på den slik at sønnens kompiser kan holde øye med min BMI?`Eller kan en spille uten å lagre det?

Ja, men du kan låse dine data med passord, da er det ingen som kan se det (uten å ha passordet).

Hos oss er det meg som bruker den. T. er ikke veldig interessert, men han er ikke veldig glad i å spille tv-/dataspill uansett. Wii Fit ble ikke kjøpt til ham.

Gammel 19-01-09, 10:57   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Abbonerer på denne...

Gammel 19-01-09, 11:01   #5
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, siste jeg var oppe på det brettet fikk jeg kjeft av wii fit treneren min...
"You have not been using for 273 days..."
Tror ikke man kan holde BMI-en hemmelig desverre, og det er teit syns jeg.
Det er et kjekt spill og styrke øvelsene kan være ganske krevende, det dumme er at man ikke kan sette sammen flere øvelser til et program, man må ut i menyen og velge ny øvelse hver gang. Da blir det vanskelig å holde kontroll på fremgang og slikt.

Alt i alt vil jeg vel si at det ikke er verdt pengene. Men dersom man er fullstendig utrent og trenger et lite spark så kan det være en god start.

Gammel 19-01-09, 11:29   #6
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Man kan har passord på hver bruker!

Det er helt klart verdt pengene ja.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 11:36   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

tja, det koster langt mindre enn et år med binding på sats ... Akkurat nå bruker jeg brettet til å kjøre akebrett og leke med Raving rabbits-spillet.

Gammel 19-01-09, 11:43   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

så brettet kan brukes på andre spill en Fit-spillet?

Gammel 19-01-09, 12:14   #9
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja jeg tror de lager andre spill til brettet også? Eller?

Jeg syns ikke det var verdt pengene. Man må jo faktisk gidde å gjøre øvelsene skikkelig, og det gidder ikke jeg når jeg bare er hjemme i stua mi. Syns ikke det er spesielt gøy å jogge på stedet heller, og de balanseøvelsene er jo litt morsomme men gir nok ikke noe særlig treningseffekt alene tror jeg. Anbefaler heller dansematte hvis poenget er trening.

Gammel 19-01-09, 12:16   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

poenget er ikke nødvendigvis trening, til det har jeg treningssenteret og ellipsemaskin hjemme.
Vi ser etter ett spill som er kjekt, og som vi voksne og barna kan ha det kjekt med sammen Jeg blir bare svimmel av mario kart...

Gammel 19-01-09, 13:19   #11
S&U
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2009
S&U har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg fikk til jul, og er hittil fornøyd. Nå har jeg ikke fått brukt det noe større grad på en del av øvelsene i og med at jeg er gravid, men syns det ser lovende ut.

Det er kanskje ikke verdt pengene for de som allerede er godt trent, men for oss som trenger å komme seg opp av sofaen og gjøre noe, så er det helt ypperlig.. Også har vi det jo moro mens vi holder på også.

Som familien kan gjøre sammen og ha det moro sammen med? Nja.... Skeptisk... Ville vel kanskje sett på andre spill da, ja.... Det er litt "ego"spill egentlig... Mye styr for å bytte bruker og sånt..

S&U er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:32   #12
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg skal ønske meg til bursdagen.
Syns det er ganske dyrt å berre gå å kjøpe men som bursdagsgave blir det liksom ikkje så ille.

Gammel 19-01-09, 13:33   #13
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

tja, det koster langt mindre enn et år med binding på sats ... Akkurat nå bruker jeg brettet til å kjøre akebrett og leke med Raving rabbits-spillet.

Kva heiter spellet der ein kan kjøre akebrett med balansebrettet?. Har sett klipp ein stad men fekk ikkje med med kva slags spell det var. Finnes vel fleire Raving rabbits spell?.

Gammel 19-01-09, 13:59   #14
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er flere raving rabbits ja men i allefall de to første er ikke til balansebrettet.

Gammel 19-01-09, 14:01   #15
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte et snowboard spill til mannen til jul, der man bruker balanse brettet. Kjekt spill.

Gammel 19-01-09, 15:30   #16
S&U
Nybegynner

Standard

Noen som vet navnet på flere spill man kan bruke sammen med brettet?

Gammel 19-01-09, 15:30   #17
S&U
Nybegynner

Standard

Forresten noen som har spill generelt å anbefale til wii?

Gammel 19-01-09, 15:51   #18
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Standard

Shaun White Snowboard eller noe sånt heter snowboardspillet. Dersom du har venner med balansebrett kan flere kjøre mot hverandre samtidig. Man kan også bruke håndkontrollene, men da blir det ufattelig enkelt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.