|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Utrolig skuffet over Ticketdressen!Begge ungene våre har Ticket-uteklær. De har vært helt suverene. Har tålt masse og er vanntette og slitesterke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Utrolig skuffet over Ticketdressen!Kjenner følelsen. Mellomste her fikk ny reimadress når hun var 7, greide å ramle ute her 2. gangen dressen var i bruk, og riftet opp en stor flenge i stoffet på en stein. Prøvde meg på å klage på den, men det var ikke noe hjelp i nei.
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Utrolig skuffet over Ticketdressen!Men altså, regner man med at en dress skal tåle absolutt alt av påkjenninger? De er jo ikke lagd av jern, og skliing på steiner og harde/ru flater gjør noe med klær, uansett pris.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Utrolig skuffet over Ticketdressen!Jeg har hatt Reima i mange år, og da en nesten ny dress fikk en diger flenge, fikset de den faktisk. :imponert: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: Utrolig skuffet over Ticketdressen!
Nei, det er jeg jo helt enig i. Men jeg er så skuffet likevel. Hva kan jeg gjøre? Jeg er klar over at en dress ikke tåler alt, ellers ville jeg glatt ha reklamert på den. Men jeg tenker at det nok ikke er noen vits i å reklamere. Den er jo slitt! Dette er utrolig surt, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utrolig skuffet over Ticketdressen!Vil tro du har vært max uheldig. Vi har en som brukes på andre sesongen nå av en meget aktiv 6 åring. Dressen ser fremdeles tilnærmet ny ut.
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Ja, det er jo det jeg registrerer hos andre med samme dress. Minsten vår er ikke spesielt aktiv engang. Jeg har litt problemer med å reklamere, siden den er kjøpt i Aalborg. Alle butikkene sier at jeg må gå i butikken jeg kjøpte den. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utrolig skuffet over Ticketdressen!Send en mail til Ticket direkte. Adressen finner du sikkert på hjemmesiden dems.
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Sv: Utrolig skuffet over Ticketdressen!Hva med å høre om de kan reparere den da, om ikke annet? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Ja, Hatex fikser Reima. De har visst en avtale. Jeg har også fått fikset flenge i Reimatec der. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Utrolig skuffet over Ticketdressen!Ha, da har det skjedd med HH-dressen til eldstemann også, han er 7 år og det ble 2 små hull i gummirumpa på skolen. Farmoren har lappet det sammen, men det spørs hvor lenge det holder. Jeg kjøpte dressen i høst, og er selvfølgelig ikke lysten på å kjøpe en ny dress før sesongen er over. Men, jeg er usikker på om jeg kan klage. Tross alt, jeg vet ikke hva han har drevet med, de rutsjer jo nedover bakker med småstein og all den friksjonen det medfører.
|
![]() |
|
|