Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Utrolig skuffet over Ticketdressen!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-09, 13:33   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig skuffet over Ticketdressen!

Begge ungene våre har Ticket-uteklær. De har vært helt suverene. Har tålt masse og er vanntette og slitesterke.

I dag så vi at rumpa på fireåringens dress er helt perforert. Det er til og med en cm-stor rift, og resten av rompa er småhullete. Type sklidd-på-noe-som-ikke-skal-sklis-på-ødelagt.

Den er brukt i mindre enn 3 måneder, kanskje bare to. Vi kjøpte den i Danmark, så hjelper det å reklamere her? Jeg har ingen kvittering.

Hva kan jeg gjøre? Jeg er så skuffet. Ok, de tåler kanskje ikke alt, men den kostet jo 1300 kroner!

Noe å gjøre med dette?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:45   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utrolig skuffet over Ticketdressen!

Kjenner følelsen. Mellomste her fikk ny reimadress når hun var 7, greide å ramle ute her 2. gangen dressen var i bruk, og riftet opp en stor flenge i stoffet på en stein. Prøvde meg på å klage på den, men det var ikke noe hjelp i nei.

Gammel 19-01-09, 13:49   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Men altså, regner man med at en dress skal tåle absolutt alt av påkjenninger? De er jo ikke lagd av jern, og skliing på steiner og harde/ru flater gjør noe med klær, uansett pris.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:50   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt Reima i mange år, og da en nesten ny dress fikk en diger flenge, fikset de den faktisk. :imponert:

Gammel 19-01-09, 13:51   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Men altså, regner man med at en dress skal tåle absolutt alt av påkjenninger? De er jo ikke lagd av jern, og skliing på steiner og harde/ru flater gjør noe med klær, uansett pris.

Nei, det er jeg jo helt enig i. Men jeg er så skuffet likevel. Hva kan jeg gjøre? Jeg er klar over at en dress ikke tåler alt, ellers ville jeg glatt ha reklamert på den. Men jeg tenker at det nok ikke er noen vits i å reklamere. Den er jo slitt! Dette er utrolig surt, synes jeg.

Guttungen er ikke spesielt aktiv, og dressen var som sagt ganske ny, men han har nok akt på grus i barnehagen, eller noe sånt.

Gammel 20-01-09, 18:19   #6
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vil tro du har vært max uheldig. Vi har en som brukes på andre sesongen nå av en meget aktiv 6 åring. Dressen ser fremdeles tilnærmet ny ut.

Gammel 20-01-09, 21:21   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Vil tro du har vært max uheldig. Vi har en som brukes på andre sesongen nå av en meget aktiv 6 åring. Dressen ser fremdeles tilnærmet ny ut.

Ja, det er jo det jeg registrerer hos andre med samme dress. Minsten vår er ikke spesielt aktiv engang. Jeg har litt problemer med å reklamere, siden den er kjøpt i Aalborg. Alle butikkene sier at jeg må gå i butikken jeg kjøpte den.

Gammel 20-01-09, 21:45   #8
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Send en mail til Ticket direkte. Adressen finner du sikkert på hjemmesiden dems.

Gammel 20-01-09, 21:47   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med å høre om de kan reparere den da, om ikke annet?

Jeg sendte min Reima inn, og de fikset den med å sy på nytt stoff der det var ødelagt. Litt lappeteppe, men det ser helt ok ut og dressen kan brukes.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 10:57   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hva med å høre om de kan reparere den da, om ikke annet?

Jeg sendte min Reima inn, og de fikset den med å sy på nytt stoff der det var ødelagt. Litt lappeteppe, men det ser helt ok ut og dressen kan brukes.

Ja, Hatex fikser Reima. De har visst en avtale. Jeg har også fått fikset flenge i Reimatec der.

Jeg har vært innom alle butikker i Stavanger som fører T2H. De vil ikke ta den inn for verken reparasjon eller reklamasjon når den ikke er kjøpt der.

Gammel 26-01-09, 19:04   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ha, da har det skjedd med HH-dressen til eldstemann også, han er 7 år og det ble 2 små hull i gummirumpa på skolen. Farmoren har lappet det sammen, men det spørs hvor lenge det holder. Jeg kjøpte dressen i høst, og er selvfølgelig ikke lysten på å kjøpe en ny dress før sesongen er over. Men, jeg er usikker på om jeg kan klage. Tross alt, jeg vet ikke hva han har drevet med, de rutsjer jo nedover bakker med småstein og all den friksjonen det medfører.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.