|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ninendo,Gameboy etc...Bra for barn?Hva synes dere om diverse håndholdte dataspill for barn? (Gameboy,Nintendo og lignende....) Jeg har en viss skepsis for slikt, men er det kanskje jeg som er litt gammeldags?
![]() |
#2 |
I farta!!
|
![]() Sv: Ninendo,Gameboy etc...Bra for barn?Vi har ingenting av slik i hus enda, ungene spiller litt pc spill av og til men ikke noe mer. Er ikke særlig begeistret for mye spilling men det kommer sikkert i hus etterhvert. Synes da en bør ha regler for hvor mye spilling det blir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ninendo,Gameboy etc...Bra for barn?Storebror fikk Gameboy til femårsdagen sin. Den har vært flittig i bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ninendo,Gameboy etc...Bra for barn?Vi har ingenting slikt i hus, og de eldste er ti og åtte. Vi har pc som det kan spilles på om behovet er stort, men når ungene fyller dagen sin med meningfylte aktiviteter uten spill (leser bøker, spiller brett spill, litt pc-bruk, driver med formingsaktiviteter, tegner, er ute (når vi ikke regner helt bort), leker rollelek sammen etc) ser jeg ingen grunn til å introdusere noe jeg ser på som en tidstyv uansett om man har kontrollert spilletid eller ikke. *gammeldags* |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|