|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Hva gjør man i Riga med en åtteåring?Jada, jeg har søkt, både her inne og andre steder. Men de fleste som drar til Riga ser ut til å gjøre det på veninneturer eller som par uten unger. Jeg og Storesøster skal sammen til Riga i februar (hun fikk turen i åtteårsgave på bursdagen sin i går), og jeg er på jakt etter ting å finne på.
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man i Riga med en åtteåring?Har dessverre ingenting å bidra med, men hvorfor kom du på Riga av alle steder? For en flott gave, forresten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva gjør man i Riga med en åtteåring?
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva gjør man i Riga med en åtteåring?Heldige storesøster! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør man i Riga med en åtteåring?For en utrolig flott bursdagsgave! Har dessverre aldri vært i Riga så jeg har ingen tips til deg
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva gjør man i Riga med en åtteåring?Dere skal i hvert fall loffe rundt i gamlebyen. Den er nydelig. Og så synes jeg dere skal gå på en av over-the-top-etno-bondegård-restaurantene som de elsker så høyt der borte, se under «Latvian» eller «Medieval» under «Food and Drink» på http://www.inyourpocket.com/latvia/city/riga.html – som generelt er en god og oppdatert kilde til informasjon. Kaukasisk restaurant pleier også å være gøy.
![]() |
|
|