Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Liker dere svensk musikk?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 10:38   #1
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Liker dere svensk musikk?

Ja, nå tenker jeg ikke bare på Vikingarna og Carola.

Selv synes jeg Kent er veldig bra. Jeg har "Våpen och ammunition" stående i cd-spilleren i bilen og spiller den hver gang vi er ute og kjører. Minstemor kjenner flere av sangene nå og synger med av full hals.

Bjørn Afzelius er også en favoritt. Synd at han skulle røyke seg i hjel så alt for tidlig.

Gammel 21-09-06, 10:38   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

"Skal vi gå hem til dig, eller hem til miiiiig". :synger:

Gammel 21-09-06, 10:39   #3
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Faen, er han dau?

Gammel 21-09-06, 10:44   #4
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Faen, er han dau?

Afzelius??? Ja huff, for flere år siden. Lungekreft.

Gammel 21-09-06, 10:44   #5
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hører på Kent, Bob Hund, Ebba Grön, men Lars Winnerbäck er min favoritt svenske. Han holder stadig vekk konserter i Oslo. Det er så bra musikk.

Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 11:08   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cornelis Wresvijk

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 11:08   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Imperiet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 11:12   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Yngvie Malmsten?

Gammel 21-09-06, 11:14   #9
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Imperiet.

Jaaa! Dem hadde jeg glemt.
"Var e varjen" og "Jag skal bli president" var jo store hit i min ungdom.
Råbra.

Gammel 21-09-06, 11:18   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hermine, her.

Jaaa! Dem hadde jeg glemt.
"Var e varjen" og "Jag skal bli president" var jo store hit i min ungdom.
Råbra.

Du ska va president, ja. Og Surabaya Johnny.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 11:18   #11
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idde Schulz, låt: Fiskarna i haven.
Rikard Wolff, låt: Ostindiefarargatan 2
Nils Eriksson, plata: Spår
Eva Dahlgren, tidligere utgivelser

Og så Kent, da.

Gammel 21-09-06, 11:21   #12
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Du ska va president, ja.

Ehh, så det var det den het? Jaja, det var i min ungdom. Altså leenge siden.

Gammel 21-09-06, 11:22   #13
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

.

Ja, den er fin. Jeg har faktisk den plata et sted, kanskje jeg må lete den frem.

Gammel 21-09-06, 11:29   #14
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Rikard Wolff, låt: Ostindiefarargatan 2
Nils Eriksson, plata: Spår
Eva Dahlgren, tidligere utgivelser

Og så Kent, da.

Idde Schulz spiller med Lars Winnerbäck for tiden. Stemmen er like bra nå som da.

Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 11:41   #15
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Idde Schulz spiller med Lars Winnerbäck for tiden. Stemmen er like bra nå som da.

Hm, jeg har ikke hørt om denne Lars, tror jeg. Kan du anbefale noen plater av han?

Gammel 21-09-06, 11:42   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jan Johansson! Han døde også. I trafikkulykke tror jeg "Vise från Utanmyra" eller hva den heter... Helt nydelig! Mye annet også fra "Jazz på Svenska" og "Jazz på Ryska" (tidligere to utgivelser som nå er slått sammen til en cd). Pappa hadde Jazz på Svenska på kassett da jeg var liten, og nå har jeg cd'en selv, og enda ser jeg ikke ut til å bli lei musikken.

Ellers er jeg veldig glad i Bo Kaspers, og noe av Lisa Ekdahl. Jeg likte Kent veldig godt før, men trenger ikke noe nytt derfra siden jeg like gjerne kan høre det gamle om igjen. Ingen forskjell.

Jeg synes egentlig det har kommet mye bra "over Kjølen" jeg.

Gammel 21-09-06, 11:58   #17
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jan Johansson "Jazz på svenska" og "Jazz på ryska" er nydelig. Den har vi i bilen til stor glede for oss alle tre .

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 12:00   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, elsker Timbuktu, Chords, Damn, Petter, Imperiet, noe Latin Kings og Pain.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 12:14   #19
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hører bare på Kent.

Gammel 21-09-06, 12:15   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stort sett ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.