|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() ? om pakkesporingNår en pakke er registrert et sted, registreres det alltid da når den sendes derfra, eller kan det være at den ikke registreres før den ankommer neste sted?
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ? om pakkesporingDe pakkene jeg har sendt og mottatt har alltid blitt registrert når de har blitt innlevert til posten fra avsendersted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: ? om pakkesporingJo, men midt i sendingen også? Altså levert på posten, sendt til A, sendt til B og blir den da automatisk registrert når den sendes til C, eller kan den ankomme C uten å være registrert avsendt fra B, før den kommer til C og videre til D (meg).
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ? om pakkesporingMidt i sendingen også. Har opplevd at det har tatt et par dager fra pakke er innlevert til postterminalen i Oslo før den blir sendt til mitt lokal postkontor. Egentlig går pakkepost i Norge veldig tregt med tanke å at et brev tar en dag og pakker opptil en uke eller mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: ? om pakkesporingJeg har opplevd begge deler, og synes nok kanskje det skjer oftere at pakken ikke blir registrert midtveis, slik at det ser ut som om den fortsatt er i Oslo, mens den i virkeligheten er ankommet postkontoret her. |
![]() |
![]() |
#6 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: ? om pakkesporingJeg tror heller ikke systemet er 100% oppdatert slik, nei.
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: ? om pakkesporingHah, mens vi snakker om sola!
![]() |
#8 |
Unik
|
![]() Sv: ? om pakkesporingDet skjer ofte. Står at den ligger i Bergen, men vips så kjem postmannen med den på døra mi. Dei henger litt etter til tider.
![]() |
#9 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: ? om pakkesporing
Det er fordi det avgangssorteres på ettermiddagen, mellom 15 og 19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ? om pakkesporingSiste pakke jeg ventet på var ikke registrert innlevert før den ankom Oslo. Det er ikke helt godt det systemet, gitt!
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: ? om pakkesporingKanskje hovedpostsorteringsgreien i Oslo er litt mer strømlinjeformet og oppdater, i forhold til rundt omkring på "bygda".
![]() |
|
|